Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Specjalista ds. obsługi klienta (infolinia)

Firma: Contact Center Sp. z o.o. miejsce pracy: Warszawa

Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

 

Znasz język ukraiński i polski?

Chcesz pomóc obywatelom Ukrainy?

 

Obecnie do naszych zespołów szukamy osób na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta (infolinia)
Miejsce pracy: Warszawa
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
  • Pracę w komfortowym biurze z możliwością pracy zdalnej
  • Elastyczny grafik
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Możliwości rozwoju zawodowego
  • Szkolenia przygotowujące do pracy
  • Pakiet benefitów pracowniczych (prywatną opiekę medyczną, pakiet MultiSport)
Zakres obowiązków:
  • Celem infolinii będzie przekazanie podstawowych informacji na temat świadczeń, które przysługują imigrantom po przyjeździe do Polski (w tym świadczeń medycznych), wskazywanie punktów, w których imigranci otrzymają podstawową pomoc.
Oczekujemy:
  • Znajomości języka ukraińskiego i polskiego
  • Bardzo dobrej obsługi komputera
  • Dyspozycyjności i  gotowość do pracy w systemie zmianowym (infolinia czynna 24h /7 dni w tyg.)
Szukamy Ciebie jeśli:
  • Lubisz rozmawiać przez telefon
  • Jesteś empatyczny
  • Chcesz pomagać
  • Chcesz podnosić kompetencje

Nie czekaj dłużej i aplikuj, aby dołączyć do nas już teraz. Czekamy właśnie na Ciebie!



Pozostałe oferty pracy w firmie Contact Center Sp. z o.o.
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 28-02-2022
Wyświetleń: 126