Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Specjalista ds. obsługi klienta (infolinia)
Firma: Contact Center Sp. z o.o. miejsce pracy: Warszawa
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
Znasz język ukraiński i polski?
Chcesz pomóc obywatelom Ukrainy?
Obecnie do naszych zespołów szukamy osób na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta (infolinia)
Miejsce pracy: Warszawa
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
- Pracę w komfortowym biurze z możliwością pracy zdalnej
- Elastyczny grafik
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Możliwości rozwoju zawodowego
- Szkolenia przygotowujące do pracy
- Pakiet benefitów pracowniczych (prywatną opiekę medyczną, pakiet MultiSport)
Zakres obowiązków:
- Celem infolinii będzie przekazanie podstawowych informacji na temat świadczeń, które przysługują imigrantom po przyjeździe do Polski (w tym świadczeń medycznych), wskazywanie punktów, w których imigranci otrzymają podstawową pomoc.
Oczekujemy:
- Znajomości języka ukraińskiego i polskiego
- Bardzo dobrej obsługi komputera
- Dyspozycyjności i gotowość do pracy w systemie zmianowym (infolinia czynna 24h /7 dni w tyg.)
Szukamy Ciebie jeśli:
- Lubisz rozmawiać przez telefon
- Jesteś empatyczny
- Chcesz pomagać
- Chcesz podnosić kompetencje
Nie czekaj dłużej i aplikuj, aby dołączyć do nas już teraz. Czekamy właśnie na Ciebie!
Praca Doradca Klienta Warszawa
Praca Płock
Praca Specjalista ds. obsługi klienta (infolinia)
Praca Warszawa
Contact Center Sp. z o.o.
Praca Radom
Pozostałe oferty pracy w firmie Contact Center Sp. z o.o.
Data dodania: 28-02-2022
Wyświetleń: 126
Wyświetleń: 126