Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Pracownik w Wydziale Administracyjnym

Firma: Ośrodek Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą miejsce pracy: Warszawa

Ogłoszenie numer: 6639309, z dnia 2022-03-04

Ośrodek Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą

poszukuje kandydata (k/m) do pracy na zastępstwo

w Wydziale Administracyjnym

Pracownik w Wydziale Administracyjnym

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

 

Opis stanowiska

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 2%.

 

Wymiar etatu: 1 etat

Liczba stanowisk pracy: 1 stanowisko

Miejsce wykonywania pracy:

Ośrodek Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą, Warszawa ul. Kielecka 43.

 

Warunki pracy:

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
    • praca administracyjno-biurowa,
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
    • stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym, obsługa urządzeń biurowych, w tym komputera z monitorem ekranowym,
    • bariery architektoniczne: brak wind, podjazdów.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem przez Dyrektora Ośrodka Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą pełnomocnictw dla Kierowników Szkół Polskich do zawierania / rozwiązywania umów, porozumień, aneksów związanych z funkcjonowaniem szkół za granicą (z wyjątkiem umów o pracę), a w szczególności:
    • kontrolowanie terminów umów,
    • przygotowywanie i weryfikacja dokumentacji niezbędnej do udzielenia pełnomocnictwa,
    • przekazywanie dokumentacji, o której mowa powyżej do ustaleń międzywydziałowych oraz koordynacja procesu tych ustaleń,
    • przygotowywanie pełnomocnictw,
    • kompletowanie i ewidencja elektroniczna dokumentacji związanej z udzieleniem pełnomocnictwa.
  • Prowadzenie spraw związanych w zaopatrywaniem Ośrodka Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą w tym także szkół za granicą i szkół im. KEN w druki szkolne i akcydensowe, a w szczególności:
    • kompletowanie zamówień,
    • zamawianie druków szkolnych i akcydensowych,
    • przygotowywanie przesyłek do szkół zgodnie z przesłanymi przez nie zamówieniami,
    • prowadzenie ewidencji przekazanych druków szkolnych i akcydensowych.
  • Opracowywanie i przeprowadzenie postępowań związanych z wyborem wykonawców dostaw, usług i robót budowlanych, do których nie stosuje się ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zgodnie z procedurami opisanymi w regulaminie udzielania zamówień publicznych i przepisach o zamówieniach publicznych.
  • Dbałość o stan techniczny samochodu służbowego, a w szczególności naprawy, przeglądy, wymiana opon, tankowanie.
  • Prowadzenie bieżących spraw gospodarczo – zaopatrzeniowych Ośrodka Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą, a w szczególności sporządzanie zamówień, przyjmowanie dostaw, zaopatrywanie w środki czystości, materiały biurowe, tonery i materiały eksploatacyjne, wyrabianie i ewidencjonowanie pieczątek, kluczy.
  • Prowadzenie spraw związanych z ewidencją i gospodarowaniem majątkiem Ośrodka Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą w tym w szczególności:
    • prowadzenie i aktualizowanie ewidencji majątku Ośrodka Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą w programie Lupine Inwentaryzacja,
    • prowadzenie zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi i instrukcjami wewnętrznymi obowiązującymi w Ośrodku Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą:
      • kart inwentarzowych pomieszczenia,
      • kart wyposażenia indywidualnego.
    • prowadzenie spraw związanych z kradzieżami majątku i wyposażenia Ośrodka Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą.
  • Przygotowywanie stanowisk pracy.
  • Zgłaszanie na bieżąco wszelkich awarii i usterek w budynku Ośrodka Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą oraz nadzór nad ich usuwaniem.
  • Koordynowanie i dokonywanie drobnych czynności konserwatorskich.
  • Nadzór nad realizacją budżetu w zakresie wykonywanych zadań.
  • Nadzór nad realizacją umów związanych z administracyjnym funkcjonowaniem Ośrodka Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą.
  • Gromadzenie, porządkowanie i przechowywanie dokumentacji związanej z zakresem wykonywanych obowiązków.
  • Archiwizacja dokumentów w ramach prowadzonych spraw.

Wymagania

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie minimum średnie,
  • prawo jazdy kategorii B,
  • biegła znajomość pakietu MsOffice

Wymagania dodatkowe:

  • samodzielność,
  • znajomość poprawnej polszczyzny,
  • umiejętność redagowania pism,
  • doświadczenie w pracy administracyjnej będzie dodatkowym atutem,
  • znajomość programu Lupine Inwentaryzacja będzie dodatkowym atutem,
  • umiejętność samodzielnego zdobywania i aktualizowania zdobytej wiedzy w zakresie wykonywanych obowiązków,
  • umiejętność organizacji pracy własnej,
  • dokładność, odpowiedzialność, terminowość w wykonywaniu zadań.

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.


Pozostałe oferty pracy w firmie Ośrodek Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
Etat Wizytator ds. nadzoru pedagogicznego w firmie: Ośrodek Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą miejsce pracy: Warszawa 01-03-2023

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 04-03-2022
Wyświetleń: 85