Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Referendarz
Firma: Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie miejsce pracy: Warszawa
Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Referendarz
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 94244
Warunki pracy
- Praca administracyjno-biurowa.
- Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.
- Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
- Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.
- Budynek przy ul. Żurawiej 4a jest dostępny i częściowo dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Wewnątrz zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych, a także drzwi wewnętrzne o odpowiedniej szerokości. W budynku znajdują się dwie windy ułatwiające poruszanie się, ale nie są w pełni dostosowane dla osób na wózku inwalidzkim (wejścia do windy mają szerokość 77 cm). W budynku znajduje się łazienka dostosowana dla osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- Przygotowuje wyjaśnienia prawa polskiego w kontekście przepisów europejskich i dwustronnych w celu zapewnienia stosowania jednolitych procedur wynikających z prawa europejskiego na terenie RP oraz realizuje zadania wynikające ze współpracy Ministra Rodziny i Polityki Społecznej z władzami właściwymi i instytucjami łącznikowymi innych państw dotyczących koordynacji systemu zabezpieczenia społecznego w zakresie świadczeń rodzinnych.
- Sporządza, dla potrzeb zagranicznych instytucji łącznikowych, informacje i wyjaśnienia z zakresu świadczeń rodzinnych w celu poinformowania o obowiązujących przepisach europejskich i krajowych oraz udziela odpowiedzi na pytania obywateli i instytucji w tym zakresie.
- Bierze udział w opracowywaniu sprawozdawczości statystycznej niezbędnej dla potrzeb UE, określaniu zakresu i wzorów sprawozdawczości rzeczowo-finansowej. Monitoruje i weryfikuje dane statystyczne, dotyczące realizacji przez wojewodów zadania, z zakresu unijnej koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego w obszarze świadczeń rodzinnych, świadczenia wychowawczego, zasiłku dla opiekuna oraz rodzinnego kapitału opiekuńczego.
- Obsługuje punkt kontaktowy „Access Point” dla instytucji w ramach Europejskiego Systemu Elektronicznej Wymiany Danych w Polsce (EESSI).
- Monitoruje i aktualizuje internetową bazę aktów prawnych na stronie internetowej Ministerstwa i Portalu Informacyjno-Usługowym oraz wprowadza zmiany w zakładce Departamentu, dotyczące koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego, w celu popularyzacji w społeczeństwie informacji dotyczących koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego oraz koordynacji w ramach umów międzynarodowych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- Znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie B1
- Znajomość europejskich aktów prawnych z zakresu koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego
- Wiedza o zasadach funkcjonowania UE
- Znajomość ustawy o świadczeniach rodzinnych
- Znajomość ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci
- Znajomość ustawy o rodzinnym kapitale opiekuńczym
- Umiejętność współpracy
- Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
- Komunikatywność
- Umiejętność obsługi komputera: MS Office
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Praca mazowieckie
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Praca Warszawa
Praca Płock
Praca Radom
Praca Referendarz
Pozostałe oferty pracy w firmie Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
Data dodania: 06-03-2022
Wyświetleń: 86
Wyświetleń: 86