Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Referendarz

Firma: Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie miejsce pracy: Warszawa

Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Referendarz
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 94244

Warunki pracy


  • Praca administracyjno-biurowa.

  • Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.

  • Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).

  • Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.

  • Budynek przy ul. Żurawiej 4a jest dostępny i częściowo dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Wewnątrz zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych, a także drzwi wewnętrzne o odpowiedniej szerokości. W budynku znajdują się dwie windy ułatwiające poruszanie się, ale nie są w pełni dostosowane dla osób na wózku inwalidzkim (wejścia do windy mają szerokość 77 cm). W budynku znajduje się łazienka dostosowana dla osób niepełnosprawnych.

     



Zakres zadań

  • Przygotowuje wyjaśnienia prawa polskiego w kontekście przepisów europejskich i dwustronnych w celu zapewnienia stosowania jednolitych procedur wynikających z prawa europejskiego na terenie RP oraz realizuje zadania wynikające ze współpracy Ministra Rodziny i Polityki Społecznej z władzami właściwymi i instytucjami łącznikowymi innych państw dotyczących koordynacji systemu zabezpieczenia społecznego w zakresie świadczeń rodzinnych.
  • Sporządza, dla potrzeb zagranicznych instytucji łącznikowych, informacje i wyjaśnienia z zakresu świadczeń rodzinnych w celu poinformowania o obowiązujących przepisach europejskich i krajowych oraz udziela odpowiedzi na pytania obywateli i instytucji w tym zakresie.
  • Bierze udział w opracowywaniu sprawozdawczości statystycznej niezbędnej dla potrzeb UE, określaniu zakresu i wzorów sprawozdawczości rzeczowo-finansowej. Monitoruje i weryfikuje dane statystyczne, dotyczące realizacji przez wojewodów zadania, z zakresu unijnej koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego w obszarze świadczeń rodzinnych, świadczenia wychowawczego, zasiłku dla opiekuna oraz rodzinnego kapitału opiekuńczego.
  • Obsługuje punkt kontaktowy „Access Point” dla instytucji w ramach Europejskiego Systemu Elektronicznej Wymiany Danych w Polsce (EESSI).
  • Monitoruje i aktualizuje internetową bazę aktów prawnych na stronie internetowej Ministerstwa i Portalu Informacyjno-Usługowym oraz wprowadza zmiany w zakładce Departamentu, dotyczące koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego, w celu popularyzacji w społeczeństwie informacji dotyczących koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego oraz koordynacji w ramach umów międzynarodowych.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • Znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie B1
  • Znajomość europejskich aktów prawnych z zakresu koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego
  • ­Wiedza o zasadach funkcjonowania UE
  • Znajomość ustawy o świadczeniach rodzinnych
  • Znajomość ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci
  • ­Znajomość ustawy o rodzinnym kapitale opiekuńczym
  • Umiejętność współpracy
  • ­Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
  • ­Komunikatywność
  • ­Umiejętność obsługi komputera: MS Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe



    Pozostałe oferty pracy w firmie Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz

    « Powrót do strony kategorii
    Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
    Poleć ofertę pracy
    Data dodania: 06-03-2022
    Wyświetleń: 86