Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Główny specjalista
Firma: Ministerstwo Finansów w Warszawie miejsce pracy: Warszawa
Ministerstwo Finansów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 94786
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca administracyjno-biurowa, obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie,
- nietypowe godziny pracy (w tym dyżury)
- krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe
- zagrożenie korupcją
Zakres zadań
- Opracowuje projekty dokumentów rządowych, w tym projekty aktów normatywnych, oceny skutków regulacji oraz prowadzi uzgodnienia wewnętrzne tych projektów.
- Opracowuje opinie do projektów aktów prawnych i dokumentów rządowych, opracowanych przez komórki Ministerstwa Finansów (MF) i inne resorty.
- Opracowuje projekty odpowiedzi na interpelacje, zapytania, wystąpienia poselskie, dezyderaty, opinie i wystąpienia komisji parlamentarnych oraz oświadczenia senatorskie, a także na wystąpienia posłów Parlamentu Europejskiego w zakresie systemu finansów jednostek samorządu terytorialnego.
- Opracowuje lub uczestniczy w opracowywaniu projektów opinii i stanowisk MF do projektów aktów normatywnych i innych dokumentów rządowych, kierowanych do rozpatrzenia przez Radę Ministrów, Komitet do Spraw Europejskich, Stały Komitet Rady Ministrów oraz inne komitety właściwe do rozpatrywania określonych kategorii spraw.
- Współuczestniczy w prowadzeniu prac koncepcyjnych w zakresie systemu finansów jednostek samorządu terytorialnego.
- Sporządza projekty odpowiedzi na wystąpienia jednostek samorządu terytorialnego, regionalnych izb obrachunkowych i innych podmiotów.
- Współpracuje z Departamentem Prawnym w zakresie procesu legislacyjnego oraz wykonania niezrealizowanych upoważnień ustawowych.
- Współpracuje z regionalnymi izbami obrachunkowymi w zakresie spraw dotyczących finansowania jednostek samorządu terytorialnego.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe na kierunku prawo lub administracja lub ekonomia lub finansedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej w obszarze finansów lub prawa
- Znajomość ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego wraz z aktami wykonawczymi
- Znajomość ustawy o finansach publicznych wraz z aktami wykonawczymi
- Znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
- Znajomość Europejskiej Karty Samorządu Terytorialnego
- Umiejętność analizowania i interpretacji przepisów prawa
- Umiejętność precyzyjnego formułowania pisemnych i ustnych wypowiedzi
- Umiejętność argumentowania
- Umiejętność współpracy w zespole
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Przeszkolenie z zakresu zasad techniki legislacyjnej
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym rozumienie i tworzenie tekstów w obszarze właściwości komórki.
Praca mazowieckie
Praca Główny specjalista
Praca Warszawa
Praca Radom
Praca Płock
Praca Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Pozostałe oferty pracy w firmie Ministerstwo Finansów w Warszawie
Data dodania: 14-03-2022
Wyświetleń: 79
Wyświetleń: 79