Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Młodszy Specjalista / Specjalista / Starszy Specjalista w Departamencie Usług Proinnowacyjnych - Sek

Firma: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości miejsce pracy: Warszawa

Ogłoszenie numer: 6686745, z dnia 2022-03-14

PARP działa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, podnoszenia kwalifikacji kadr i kształtowania przyjaznego otoczenia biznesowego. Dzięki wsparciu Agencji firmy rozwijają działalność eksportową, wzorniczą, badawczo-rozwojową i wykorzystują w produkcji innowacje i nowoczesne technologie. Oferta PARP pozwala na kompleksową realizację projektów - od koncepcji po komercjalizację.

Młodszy Specjalista / Specjalista / Starszy Specjalista w Departamencie Usług Proinnowacyjnych - Sekcja Kontraktacji

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Nr Ref.: MS/S/SS/DPU/03/22

 

Opis stanowiska

Realizacja zadań określonych dla Sekcji Kontraktowania II, w szczególności:

  • Opiniowanie w wyznaczonych terminach wzorów dokumentów niezbędnych do realizacji Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój (POIR) i ich zmian,
  • Przygotowanie dokumentów niezbędnych w procesie kontraktowania oraz ich aktualizacja do zmieniających się przepisów,
  • Udział w ocenie pracy ekspertów uczestniczących w procesie oceny wniosków o dofinansowanie lub rozpatrywania środków odwoławczych oraz współpraca z ekspertami,
  • Udział w procesie naboru i oceny wniosków o dofinansowanie:
    • weryfikacja formalna wniosków,
    • ocena wniosków o dofinansowanie, w tym w ramach Komisji Oceny Projektów (KOP),
    • weryfikacja danych i dokumentów dostarczanych przez wnioskodawców,
    • bieżące wprowadzanie danych dot. prowadzonej oceny do Lokalnego Systemu Informatycznego (LSI),
    • przygotowanie i prowadzenie korespondencji z wnioskodawcami.
  • Udział w przygotowaniu list ocenionych projektów wraz z rekomendacją udzielenia bądź odmowy udzielenia dofinansowania ze środków Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój (POIR),
  • Udział w procesie rozpatrywania środków odwoławczych,
  • Przygotowanie wyznaczonych umów z beneficjentami,
  • Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi PARP w zakresie narzędzi informatycznych wspomagających kontraktowanie,
  • Bieżące uzupełnianie i weryfikacja baz danych i systemów informatycznych danymi w zakresie realizowanych zadań,
  • Udział w przygotowaniu danych i dokumentów na potrzeby sprawozdawczości, monitorowania i ewaluacji projektów,
  • Udział w opracowywaniu założeń do realizacji nowych lub modyfikacji istniejących instrumentów wsparcia dla przedsiębiorców, inicjowanie zmian przepisów w tym zakresie,
  • Przygotowanie (m.in. we współpracy z innymi jednostkami organizacyjnymi PARP) i przeprowadzenie działań informacyjno-promocyjnych w zakresie wdrażanych działań,
  • Przygotowanie dokumentacji i prowadzenie postępowań dotyczących wyboru wykonawców usług przy realizacji zadań,
  • Współpraca w zakresie realizacji zadań Departamentu Usług Proinnowacyjnych (DPU) oraz innych powierzonych zadań,
  • Udzielanie informacji innym pracownikom Agencji w zakresie wykonywanych zadań,
  • Prowadzenie archiwizacji dokumentów.

Wymagania

Wymagania konieczne:

  • Wykształcenie: średnie lub wyższe - minimum licencjat - (w zależności od stanowiska oraz stopnia spełnienia wymagań: średnie dla młodszego specjalisty, wyższe - minimum licencjat dla specjalisty lub starszego specjalisty).
  • Doświadczenie zawodowe: 5 lata doświadczenia zawodowego - (w zależności od stanowiska oraz stopnia spełnienia wymagań: 2 lata w przypadku młodszego specjalisty, 3 lata w przypadku specjalisty, 5 lat w przypadku starszego specjalisty).
  • Doświadczenie w zakresie kontraktowania programów / projektów.
  • Wiedza:
  • Znajomość systemu wdrażania funduszy strukturalnych.
  • Znajomość zasad pomocy publicznej.
  • Podstawowa znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych (pzp).
  • Podstawowa znajomość ustawy o finansach publicznych.
  • Podstawowa znajomość prawa cywilnego (w zakresie umów cywilno-prawnych).
  • Umiejętności:
  • Sprawna obsługa aplikacji komputerowych (pakiet MS Office), w tym MS Excel na poziomie średniozaawansowanym.
  • Umiejętność współpracy.
  • Umiejętność organizacji i planowania.
  • Zdolność analitycznego myślenia.
  • Gotowość do podróży służbowych.

Wymagania pożądane:

  • Wykształcenie: wyższe magisterskie w dziedzinie ekonomii, prawa lub pokrewnych, ew. studia podyplomowe z ww. dziedzin.
  • Doświadczenie zawodowe:Minimum 5 lata doświadczenia w pracy związanej z przygotowywaniem lub kontraktowaniem programów / projektów - (w zależności od stanowiska oraz stopnia spełnienia wymagań: 2 lata w przypadku młodszego specjalisty, 3 lata w przypadku specjalisty, 5 lat w przypadku starszego specjalisty).
  • Doświadczenie w pracy w administracji publicznej.
  • Doświadczenie w zakresie przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego po stronie zamawiającego.
  • Wiedza:
  • w zakresie sposobów i warunków świadczenia usług proinnowacyjnych.
  • Znajomość środowiska instytucji otoczenia biznesu.
  • Znajomość zasad rachunkowości.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym.
  • Praktyczna znajomość Prawo Zamówień Publicznych (pzp).
  • Umiejętności:
  • MS Excel poziom zaawansowany (samodzielne generowanie wybranych grup danych, projektowanie ich formatu itp.).
  • Prawo jazdy kat. B (czynna umiejętność prowadzenia samochodów osobowych).

Oferujemy

  • Umowę o pracę
  • Premię regulaminową
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Grupowe ubezpieczenie na życie
  • Szkolenia
  • Atrakcyjną lokalizację
  • Wydarzenia integracyjne
  • Programy socjalne
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.


Pozostałe oferty pracy w firmie Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 14-03-2022
Wyświetleń: 61