Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Specjalista

Firma: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie miejsce pracy: Warszawa

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 94826

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.


Pracownik wykonuje czynności o charakterze:


-   statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,


-   dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.


Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy


W Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie znajduje się siedziba Kancelarii.


Pracownik będzie wykonywał pracę w budynku mieszczącym się przy ul. Królewskiej 27. Budynek o czterech kondygnacjach naziemnych z windą, w większości dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich: wejście główne do budynku jest dostosowane dla osób z niepełnosprawnością ruchową i osób niewidzących lub słabowidzących, węzły sanitarne w przestrzeni ogólnodostępnej przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami ruchowymi, usytuowane na każdej kondygnacji budynku.


Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.

Zakres zadań

  • Gromadzi, weryfikuje pod względem formalnym i zgodności z innymi dokumentami oraz zapewnia sprawny obieg dokumentacji projektowej oraz dokumentacji Wydziału.
  • Prowadzi rejestr wydatków Lidera i Partnerów projektu, weryfikuje ich zgodność z budżetem projektu.
  • Organizuje spotkania, przygotowuje notatki ze spotkań, zapewnia obsługę organizacyjną Komitetu Sterującego projektu.
  • Prowadzi bazę personelu Lidera i Partnerów, weryfikuje dokumenty dotyczące zatrudnienia personelu przygotowywane przez Partnerów.
  • Wspiera organizację i przygotowanie od strony technicznej (m.in. przygotowanie materiałów, logistyka) szkoleń, spotkań, konferencji.
  • Prowadzi na podstawie informacji przekazywanych przez Partnerów projektu zestawienia projektu.
  • Wspiera członków zespołu projektowego w zakresie realizowanych zadań pod względem organizacyjno-technicznym.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych.
  • Umiejętność: obsługi komputera (pakiet MS Office, poczta elektroniczna, Sharepoint); umiejętność obsługi systemów do elektronicznego zarządzania obiegiem dokumentów w urzędzie; pisania pism i dokumentów formalnych; sprawne posługiwanie się językiem polskim w mowie i piśmie.
  • Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej.
  • Posiadanie kompetencji miękkich takich jak: komunikacja; organizacja pracy i orientacja na osiągnięcie celów, współpraca.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Znajomość Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa.
  • Znajomość metodyk zarządzania projektami.


Pozostałe oferty pracy w firmie Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 16-03-2022
Wyświetleń: 86