kandydatów
Specjalista
Firma: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie miejsce pracy: Warszawa
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
W Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie znajduje się siedziba Kancelarii.
Pracownik będzie wykonywał pracę w budynku mieszczącym się przy ul. Królewskiej 27. Budynek o czterech kondygnacjach naziemnych z windą, w większości dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich: wejście główne do budynku jest dostosowane dla osób z niepełnosprawnością ruchową i osób niewidzących lub słabowidzących, węzły sanitarne w przestrzeni ogólnodostępnej przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami ruchowymi, usytuowane na każdej kondygnacji budynku.
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
Zakres zadań
- Gromadzi, weryfikuje pod względem formalnym i zgodności z innymi dokumentami oraz zapewnia sprawny obieg dokumentacji projektowej oraz dokumentacji Wydziału.
- Prowadzi rejestr wydatków Lidera i Partnerów projektu, weryfikuje ich zgodność z budżetem projektu.
- Organizuje spotkania, przygotowuje notatki ze spotkań, zapewnia obsługę organizacyjną Komitetu Sterującego projektu.
- Prowadzi bazę personelu Lidera i Partnerów, weryfikuje dokumenty dotyczące zatrudnienia personelu przygotowywane przez Partnerów.
- Wspiera organizację i przygotowanie od strony technicznej (m.in. przygotowanie materiałów, logistyka) szkoleń, spotkań, konferencji.
- Prowadzi na podstawie informacji przekazywanych przez Partnerów projektu zestawienia projektu.
- Wspiera członków zespołu projektowego w zakresie realizowanych zadań pod względem organizacyjno-technicznym.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych.
- Umiejętność: obsługi komputera (pakiet MS Office, poczta elektroniczna, Sharepoint); umiejętność obsługi systemów do elektronicznego zarządzania obiegiem dokumentów w urzędzie; pisania pism i dokumentów formalnych; sprawne posługiwanie się językiem polskim w mowie i piśmie.
- Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej.
- Posiadanie kompetencji miękkich takich jak: komunikacja; organizacja pracy i orientacja na osiągnięcie celów, współpraca.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa.
- Znajomość metodyk zarządzania projektami.
Pozostałe oferty pracy w firmie Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Wyświetleń: 86