Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Specjalista ds. zarządzania adekwatnością kapitałową

Firma: PKO Bank Polski miejsce pracy: Warszawa

DZIEŃ DOBRY W PRACY
W PKO Banku Polskim dbamy o to, aby każdy dzień w pracy był dla Ciebie dobry.
Tworzymy pozytywną atmosferę, doceniamy efektywną współpracę, szanujemy Twój czas prywatny.
#ZajmijStanowisko:
Specjalista ds. zarządzania adekwatnością kapitałową


Departament Adekwatności Kapitałowej i Ryzyka Operacyjnego

(Warszawa)

U nas masz na dzień dobry:

  • Umowę o pracę - bo bezpieczeństwo zatrudnienia dla każdego z nas jest superważne.
  • Zdrową równowagę między pracą a życiem osobistym - bo nie samą pracą człowiek żyje.
  • Pełny pakiet benefitów: od kultury, sportu i wypoczynku, po korzystny fundusz emerytalny - bo Ty wiesz najlepiej, na czym Ci zależy.
  • Prywatną opiekę zdrowotną na terenie całej Polski - bo zdrowie jest najważniejsze.

Na co dzień w naszym zespole:

  • wspierasz zespół w analizach i symulacjach z zakresu pozycji kapitałowej Banku,
  • poszukujesz optymalizacji w obszarze zarządzania kapitałowego,
  • bierzesz udział w procesie identyfikacji i oceny ryzyk w Banku i Grupie Kapitałowej,
  • uczestniczysz w procesach planistycznych w zakresie wymogów kapitałowych,
  • współpracujesz przy sprawozdawczości obowiązkowej w zakresie adekwatności kapitałowej,
  • analizujesz regulacje z zakresu adekwatności kapitałowej i ich wpływ na funkcjonowanie Banku i Grupy Kapitałowej (głównie w zakresie pakietu CRR/CRD, BRRD, a także polskiego otoczenia prawnego i nadzorczego).

To stanowisko może być Twoje, jeśli:

  • masz wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: matematyka, statystyka, ekonomia, finanse i bankowość),
  • masz około 2-letnie doświadczenie w pracy w bankowości, doradztwie lub szeroko rozumianych finansach,
  • posiadasz wiedzę w obszarze bankowości lub adekwatności kapitałowej (znajomość pakietu CRR/CRD oraz BRRD będzie dodatkowym atutem),
  • posługujesz się swobodnie językiem angielskim na poziomie umożliwiającym pracę z dokumentacją, artykułami oraz literaturą z zakresu adekwatności kapitałowej,
  • posiadasz dobrą znajomość narzędzi informatycznych, w tym pakietu MS Office (w szczególności MS Excel),
  • masz dobrze rozwinięte umiejętności analityczne,
  • jesteś osobą komunikatywną i umiesz pracować zespołowo,
  • można liczyć na twoją solidność, samodzielność i zaangażowanie.

To dobry dzień na aplikowanie! #ZajmijStanowisko.

Co się stanie po kliknięciu "APLIKUJ"?
Jeśli Twoja aplikacja wzbudzi nasze zainteresowanie, rekruter PKO Banku Polskiego zadzwoni do Ciebie, żeby umówić się na rozmowę rekrutacyjną. Do usłyszenia!

Administratorem danych osobowych osób odpowiadających na niniejsze ogłoszenie będzie PKO Bank Polski z siedzibą w Warszawie przy Puławskiej 15, 02-515 („Spółka”). Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, z zachowaniem zasad bezpieczeństwa obowiązujących w Spółce. Możliwy kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: iod@pkobp.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania danych oraz Państwa uprawnienia wynikające z tego faktu, zostały opisane na formularzu rekrutacyjnym oraz na stronie internetowej Spółki, w zakładce dedykowanej ochronie danych (RODO).


Pozostałe oferty pracy w firmie PKO Bank Polski
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 16-03-2022
Wyświetleń: 75