Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Analityk biznesowy ds. rozwiązań cyfrowych w Zespole ds. Sektora Publicznego

Firma: PwC miejsce pracy: Warszawa

PwC to sieć ponad 250.000 pracowników w 158 krajach skupionych na tym, by dostarczać usługi najwyższej jakości w obszarach audytu, doradztwa podatkowego, konsultingu i rozwoju technologii. Dołącz do PwC i zmieniaj z nami zasady gry. Be who you are and be a game changer.

 

Zespół doradztwa dla sektora publicznego PwC w Polsce i Europie Środkowo – Wschodniej oferuje usługi konsultingowe w zakresie transformacji cyfrowej administracji publicznej i instytucji międzynarodowych finansowane ze środków krajowych oraz funduszy zagranicznych. Wspieramy klientów w digitalizacji usług dla obywateli poprzez cyfryzację procesów, automatyzację, integrację danych i rozwój platform cyfrowych. Pomagamy zwiększać efektywność działania instytucji publicznych dzięki projektowaniu usług i rozwiązań, optymalizacji kosztów oraz wspieraniu przejrzystości działania z wykorzystaniem systemów i rozwiązań technologicznych.

Analityk biznesowy ds. rozwiązań cyfrowych w Zespole ds. Sektora Publicznego
Warszawa

Rola:

  • Zaangażowanie we wdrażanie zaawansowanych rozwiązań technologicznych (AI, automatyzacja, chmura, platformy webowe) dla instytucji sektora publicznego;
  • Udział w projektach doradczych z zakresu opracowania strategii cyfryzacji usług i procesów oraz ich optymalizacji – preferowane doświadczenie w pracy dla podmiotów sektora publicznego w Polsce i/lub za granicą (np. urzędy, uczelnie wyższe, instytucje państwowe, instytucje międzynarodowe);
  • Zaangażowanie we wszystkie etapy projektowe od procesu ofertowania, poprzez projektowanie i wdrażanie rozwiązań technologicznych, bieżące monitorowanie i raportowanie rezultatów projektu.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe – preferowane techniczne;
  • Umiejętność łączenia wiedzy biznesowej i technicznej;
  • Minimum 3 lata doświadczenia we wdrażaniu zaawansowanych rozwiązań technologicznych (AI, automatyzacja, chmura, platformy webowe) w instytucjach świadczących usługi dla obywateli – preferowane doświadczenia w instytucjach sektora publicznego;
  • Zrozumienie modelu operacyjnego ICT organizacji z praktyczną znajomością elementów warstwy technologicznej, interoperacyjności procesów, usług, danych i aplikacji będzie atutem;
  • Zrozumienie uwarunkowań regulacyjnych i organizacyjnych niezbędnych do wdrożenia trwałej strategii cyfryzacji w instytucjach;
  • Znajomość polskich i europejskich procedur przetargowych oraz źródeł finansowania realizacji projektów cyfrowych w administracji, jako dodatkowy atut;
  • Zdolność analitycznego myślenia;
  • Otwartość na różnorodność realizowanych zadań i chęć podnoszenia własnych kompetencji;
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
  • Atutem będzie doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie doradczej, technologicznej lub instytucji publicznej.

Oferujemy:

  • Inspirujące i ambitne projekty dla polskich i międzynarodowych instytucji publicznych - brak rutyny i powtarzalności działań;
  • Wsparcie w rozwoju kompetencji technicznych i biznesowych, bogaty pakiet szkoleń;
  • Świetną atmosferę pracy oraz inicjatywy integracyjne;
  • Pracę z wykorzystaniem najnowszych narzędzi i technologii;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie;
  • Bogaty pakiet świadczeń socjalnych oraz benefitów.

 

 

Prześlij swoją aplikację już dziś!

W przypadku dodatkowych pytań skontaktuj się z nami: pl_ITrecruitment@pwc.com.



Pozostałe oferty pracy w firmie PwC
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 22-03-2022
Wyświetleń: 73