kandydatów
Inspektor
Firma: Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie miejsce pracy: Warszawa
Komendant Główny Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Komenda Główna PSP przy ul. Podchorążych 38 w Warszawie na terenie kompleksu administracyjno-koszarowego, teren chroniony. Urząd usytuowany w dwóch budynkach. Jeden z nich dostosowany jest do potrzeb osób niepełnosprawnych, drugi zawiera bariery architektoniczne: brak podjazdu, ruchomej platformy do transportu wózka, windy, pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Proponowana praca w budynku administracyjno-biurowym na I piętrze w przystosowanym obiekcie. Stanowiska pracy wyposażone w sprzęt komputerowy, skaner i telefon. Praca administracyjno-biurowa w systemie codziennym, powyżej 4 godzin dziennie przy komputerze.
Zakres zadań
- przyjmuje korespondencję wpływającą do biura, właściwie rejestruje w elektronicznym systemie obiegu dokumentów oraz przedkłada do podpisu dokumenty dyrekcji celem właściwego kierowania spraw do poszczególnych wydziałów biura;
- prowadzi terminarz spotkań dyrekcji, współpracuje w zakresie organizacji czasu pracy dyrektora i zastępcy dyrektora biura oraz organizuje podróże służbowe;
- uczestniczy w organizacji narad, spotkań i warsztatów, sporządza notatki z ich przebiegu oraz zapewnia ich właściwe zabezpieczenie organizacyjno-logistyczne;
- zapewnia zapotrzebowanie w materiały biurowe i spożywcze na potrzeby biura;
- wykonuje prace biurowe i obsługuje urządzenia techniczne w celu zapewnienia właściwego funkcjonowania sekretariatu biura;
- tworzy bieżące zestawienia i rejestry związane z ewidencjonowaniem oraz prowadzeniem rozliczenia czasu pracy i służy zatrudnionych w biurze pracowników i funkcjonariuszy;
- monitoruje sprawy niezałatwione przez komórki organizacyjne biura w terminie na koniec danego roku kalendarzowego i przekazuje informacje dyrektorowi biura;
- udostępnia akta z archiwum KG PSP według potrzeb oraz bierze udział w porządkowaniu zasobu archiwalnego, uczestniczy w procesie brakowania akt w KG PSP, których okres przechowywania już minął.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego w administracji publicznej, doświadczenie w pracy biurowej
- podstawowa znajomość obiegu dokumentów w urzędzie,
- obsługa komputera w tym umiejętność obsługi oprogramowania biurowego,
- obsługa urządzeń biurowych,
- umiejętność planowania działań i organizacji pracy w celu wykonania zadania,
- kompetencje miękkie (umiejętność pracy w zespole, komunikatywność i wysoka kultura osobista).
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- przeszkolenie w zakresie obsługi elektronicznego systemu obiegu dokumentów,
- poświadczenie bezpieczeństwa o dostępie do informacji niejawnych,
- umiejętność redagowania pism urzędowych,
- znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej,
- znajomość ustawy o służbie cywilnej.
Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie
Wyświetleń: 78