Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Radca

Firma: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie miejsce pracy: Warszawa

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Radca
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 95907

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Praca na stanowisku związana jest z częstym reprezentowaniem urzędu na zewnątrz, krajowymi i zagranicznymi wyjazdami służbowymi.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Siedziba Kancelarii znajduje się w Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie.
Pracownik będzie wykonywał pracę w budynku mieszczącym się przy ul. Królewskiej 27. Budynek o czterech kondygnacjach naziemnych z windą, w większości dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach
inwalidzkich: wejście główne do budynku jest dostosowane dla osób z niepełnosprawnością ruchową i osób niewidzących lub słabowidzących, węzły sanitarne w przestrzeni ogólnodostępnej przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami ruchowymi, usytuowane na każdej kondygnacji budynku.

Zakres zadań

  • Koordynuje procesy w zakresie międzynarodowej wymiany danych o pojazdach i kierowcach z państwami członkowskimi Unii Europejskiej, w tym: a) bierze udział w opracowywaniu europejskich aktów prawnych oraz monitoruje przebieg legislacji w zakresie międzynarodowej wymiany danych o pojazdach i kierowcach oraz definiuje wymagania dla Systemu Informatycznego Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców w związku z międzynarodową wymianą danych, uczestniczy w europejskich grupach roboczych, wymienia doświadczenia – best practices z przedstawicielami innych państw członkowskich na forum europejskim, b) koordynuje procesy związane z obsługą wymiany danych i poprawą jakości danych w związku z międzynarodową wymianą danych o pojazdach i kierowcach w ramach aktów prawa UE, w tym Decyzji 2008/615/WSiSW oraz 2008/616/WSiSW, Dyrektywy 2015/413/UE, Dyrektywy 2006/126/UE, Rozporządzenia Rady UE 2018/1541, Dyrektywy 2019/520, Dyrektywy 2018/645 - definiuje nowe wymagania dla podsystemów udostępniania danych, c) współpracuje i komunikuje się z operatorem EUCARIS – RDW w Holandii oraz krajowymi punktami kontaktowymi innych państw członkowskich, definiuje wymagania rozwojowe w zakresie współpracy przy międzynarodowej wymianie danych o pojazdach i kierowcach.
  • Bierze udział w procesach legislacyjnych w zakresie CEPiK (definiuje propozycję inicjatyw rozwojowych wraz z wypracowanym wkładem merytorycznym w zakresie ustaw i rozporządzeń w zakresie CEPiK) oraz powiązanych i mających wpływ na CEPiK zmian prawnych procedowanych przez inne resorty. Opiniuje projekty ustaw i rozporządzeń, bierze udział w Komisjach Prawniczych i ustaleniach, w tym monitoruje zmiany prawne i analizuje ich skutki dla Systemu Informatycznego Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców.
  • Analizuje wpływ zmian na już opracowane rozwiązania informatyczne, planuje warunki ich realizacji, zgłasza, projektuje i uzgadnia z dostawcami oprogramowania sposób realizacji, organizuje współpracę z Interesariuszami i dostawcami oprogramowania, w tym definiuje nowe inicjatywy rozwojowe oraz realizuje prace analityczne.
  • Opracowuje dokumenty o charakterze strategicznym, plany i harmonogramy, materiały analityczne, procedury oraz inne dokumenty związane z Programem CEPiK2.0., niezbędne do prawidłowej realizacji zadań projektowych w ramach Programu. Raportuje w JIRA postęp projektu, przygotowuje i dostarcza sprawozdania oraz prezentacje.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • Powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego w zakresie: opracowywania aktów prawnych (w tym europejskich aktów prawnych) lub legislacji lub obsługi systemów informatycznych lub zarządzania projektami i eksploatacji dużych systemów informatycznych
  • Przeszkolenie w zakresie projektów informatycznych potwierdzone certyfikatami z zarządzania projektami (np. PRINCE2 Foundation) i usługami (np. ITIL Foundation)
  • Poświadczenie bezpieczeństwa upoważaniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” lub zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie C1
  • Znajomość ustaw: Prawo o Ruchu Drogowym, o Kierujących pojazdami, o dostępie do informacji publicznej, Kodeks Postępowania Administracyjnego
  • Znajomość przepisów z zakresu: prawa administracyjnego i prawa Unii Europejskiej, ochrony danych osobowych, standardów prowadzenia projektów oraz programów wspierających prowadzenie projektów, zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
  • Kompetencje miękkie: myślenie analityczne, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych


Pozostałe oferty pracy w firmie Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 30-03-2022
Wyświetleń: 81