Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Specjalista / Starszy Specjalista w Departamencie Koordynacji Wdrażania Programów

Firma: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości miejsce pracy: Warszawa

Ogłoszenie numer: 6776811, z dnia 2022-03-31

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości działa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, podnoszenia kwalifikacji kadr i kształtowania przyjaznego otoczenia biznesowego. Dzięki wsparciu Agencji firmy rozwijają działalność eksportową, wzorniczą, badawczo-rozwojową i wykorzystują w produkcji innowacje i nowoczesne technologie. Oferta PARP pozwala na kompleksową realizację projektów - od koncepcji po komercjalizację.

Specjalista / Starszy Specjalista w Departamencie Koordynacji Wdrażania Programów

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Nr Ref.: S/SS/DKW POWER/03/22

 

Opis stanowiska

  • Wykonywanie zadań związanych z pełnieniem funkcji IP dla projektów pozakonkursowych PARP realizowanych w ramach PO WER:
    • ocena merytoryczna I stopnia oraz prowadzenie procesu przyjmowania do dofinansowania projektów pozakonkursowych  oraz analiza, weryfikacja i akceptacja zmian w obszarze realizacji ww. projektów (w tym w zakresie przygotowywania/aktualizacji decyzji o dofinansowaniu ww. projektów);
    • weryfikacja wniosków o płatność beneficjentów pozakonkursowych, w tym postępu finansowo-rzeczowego z realizacji projektów pozakonkursowych.
  • Monitorowanie realizacji programu PO WER, w tym harmonogramu wdrażania i rezultatów działań, a w szczególności:
    • udział w monitorowaniu oraz analiza stopnia osiągnięcia założonych w programie wskaźników finansowych i rzeczowych;
    • sporządzanie informacji/zestawień dla instytucji nadrzędnych/zarządu z postępu finansowo-rzeczowego projektów;
    • udział w monitorowaniu oraz analiza stopnia wykorzystania alokacji na program;
    • sprawozdawczość w ramach programu,
    • zapewnianie płynności finansowej programu,
    • udział w grupach roboczych, seminariach i konferencjach;
    • analiza merytoryczna dokumentów związanych z realizacją programu.
  • Opiniowanie dokumentacji programowej dot. funduszy unijnych, w tym dokumentacji programowej PO WER i dokumentacji konkursowej w PO WER.
  • Przygotowywanie i przekazywanie informacji z zakresu realizacji programu PO WER na potrzeby wewnętrzne PARP oraz na potrzeby zewnętrzne, tj. innych instytucji lub osób, w tym:
    • pozyskiwanie oraz poszukiwanie stosownych dokumentów i informacji z zakresu programów i instrumentów wspierania RZL oraz przedsiębiorców;
    • opracowywanie materiałów informacyjnych i dokumentów w zakresie realizacji programów oraz w oparciu o różnego rodzaju dane uzyskiwane od beneficjentów PARP bądź od instytucji współpracujących z Agencją, w oparciu o dokumenty oraz regulacje związane z realizacją programów PARP.
  • Przygotowanie procedur dot. procesów realizowanych przez Departament w ramach PO WER oraz udział w opracowywaniu systemów wdrażania, systemów monitorowania, dokumentów programowych.
  • Bieżący monitoring zaleceń pokontrolnych instytucji zewnętrznych leżący w zakresie kompetencji Departamentu - analiza otrzymywanych zaleceń pokontrolnych z instytucji zewnętrznych i sygnalizowanie o konieczności wprowadzenia ew. zmian do procedur.
  • Wystawianie limitu zaciągania zobowiązań.
  • Archiwizacja dokumentacji sekcji.

Wymagania

Oczekujemy (wymagania konieczne):

  • ukończonych studiów wyższych,
  • doświadczenia zawodowe w realizacji projektów/umów finansowanych lub współfinansowanych ze środków publicznych/UE; lub co najmniej dwuletnie doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych bądź instytucji wdrażającej projekty/programy finansowane ze środków unijnych:
    • Specjalista: co najmniej dwuletnie doświadczenie
    • Starszy Specjalista: co najmniej trzyletnie doświadczenie
  • biegłości w obsłudze programów biurowych MS Office, w tym m.in.:
    • znajomości programu Excel umożliwiającej wykonywanie zadań na poziomie bardzo dobrym (opracowywanie zbiorczych zestawień, zamieszczanie formuł przyspieszających pracę na dokumencie),
    • znajomości programu Word na poziomie bardzo dobrym,
    • znajomości programu PowerPoint umożliwiającej sprawne przygotowanie prezentacji,
  • umiejętności analizy danych,
  • znajomości wskazanych poniżej zagadnień na poziomie umożliwiającym swobodne wykonywanie zadań:
    • systemu realizacji PO WER
    • zagadnień w zakresie pomocy publicznej,
    • ustawy o finansach publicznych,
    • ustawy Prawo zamówień publicznych,
  • posiadania następujących cech:
    • wysoko rozwinięte analityczne myślenie,
    • samodzielność i inicjatywa,
    • komunikatywność, w tym łatwość porozumiewania się w mowie i w piśmie,
    • skrupulatność,
    • umiejętność czytania ze zrozumieniem,
    • umiejętność współpracy w zespole.

Dodatkowo (wymagania pożądane):

  • ukończone studia wyższe o profilu społeczno-ekonomicznym, europeistyka, rozwój regionalny, prawo.
  • znajomość zasad realizacji projektów współfinansowanych z EFS (optymalnie PO WER),
  • doświadczenie w zakresie weryfikacji wniosków o płatność (optymalnie EFS),
  • doświadczenie w ocenie wniosków o dofinansowanie projektów (optymalnie EFS),
  • doświadczenie w opracowywaniu procedur realizacji zadań,
  • znajomość systemu realizacji POWER, w szczególności:
    • ustawy o finansach publicznych,
    • ustawy Prawo zamówień publicznych;
  • znajomość języka UE na poziomie komunikatywnym (preferowany j. angielski).
  • inne:
    • umiejętność obsługi urządzeń biurowych (wielofunkcyjne urządzenia biurowe, fax, telefon),
    • umiejętność opracowywania tekstów na podstawie dostępnych danych i informacji,
    • umiejętność rzetelnej analizy otrzymywanych informacji i umiejętność prezentowania informacji posiadanych.

Oferujemy

  • umowę o pracę
  • premię regulaminową
  • prywatną opiekę medyczną
  • grupowe ubezpieczenie na życie
  • szkolenia
  • atrakcyjną lokalizację
  • wydarzenia integracyjne
  • programy socjalne
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.


Pozostałe oferty pracy w firmie Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 31-03-2022
Wyświetleń: 72