Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Główny specjalista

Firma: Ministerstwo Finansów w Warszawie miejsce pracy: Warszawa

Ministerstwo Finansów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 96146

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • praca administracyjno-biurowa;

  • obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie.


 

Zakres zadań

  • Nalicza i sporządza list płac wynagrodzeń, uposażeń, zasiłków z ubezpieczenia społecznego oraz należnych świadczeń dla pracowników i funkcjonariuszy takich jak: nagrody, premie, nagrody jubileuszowe, odprawy, ekwiwalenty za urlop, dodatkowe wynagrodzenie roczne, z uwzględnieniem potrąceń ustawowych i dobrowolnych pracownika; sporządza list płac z tytułu umów cywilno-prawnych oraz wynagrodzeń dla członków powołanych komisji.
  • Nalicza wynagrodzenia i uposażenia oraz sporządza comiesięczne zestawienia wypłaconych kwot z uwzględnieniem stopnia zaangażowania w projekt, w rozbiciu na paragrafy dla poszczególnych projektów unijnych oraz rezerw celowych; sporządza i weryfikuje wnioski płatnicze z zakresu naliczania wynagrodzeń i uposażeń
  • Nalicza comiesięczne zaliczki na podatek dochodowy od osób fizycznych od zrealizowanych wypłat, sporządzania roczne informacje o dochodach osiąganych w danym roku przez pracownika MF oraz przez osoby obce wykonujące umowy zlecenia, o dzieło, członków powołanych komisji, sporządza roczne deklaracje o podatku dochodowym do urzędu skarbowego oraz przekazuje do właściwych urzędów skarbowych i osób zainteresowanych.
  • Nalicza od zrealizowanych wypłat składaki na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne i Fundusz Pracy, sporządza zbiorczą deklarację Ministerstwa w zakresie składek ZUS i Funduszu Pracy na bazie systemu „PŁATNIK” oraz prowadzenie bieżących rozliczeń z ZUS.
  • Opracowuje i sporządza zestawienia i analizy z zakresu wynagrodzeń.
  • Sporządza zaświadczenia o wysokości zarobków pracowników i funkcjonariuszy do celów emerytalno-rentowych, bankowych, sądowych i spraw socjalnych oraz bieżące przygotowywanie informacji o podstawie naliczania składek ZUS i o odprowadzonych składkach.
  • Obsługuje zwolnienia lekarskie w portalu ZUS, wprowadza dane do systemu kadrowo- płacowego KOMA e-HR oraz je rozlicza.
  • Prowadzi rejestr list płac i zestawień wypłat według rodzaju oraz obsługuje interesantów w zakresie naliczonych płac i dokonanych potrąceń.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe na kierunku ekonomia lub finanse lub zarządzanie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w komórce płacowej
  • Znajomość przepisów z zakresu naliczania i rozliczania wynagrodzeń
  • Znajomość przepisów ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
  • Znajomość przepisów ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych
  • Znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej
  • Znajomość ustawy o Krajowej Administracji Skarbowej
  • Znajomość Kodeksu Pracy oraz przepisów aktów wykonawczych
  • Umiejętność stosowania i interpretacji przepisów prawa
  • Umiejętność analizowania informacji
  • Umiejętność wyciągania wniosków i proponowania rozwiązań
  • Umiejętność skutecznej komunikacji
  • Umiejętność współpracy w zespole
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Znajomość programu informatycznego KOMAeHR, Płatnik


Pozostałe oferty pracy w firmie Ministerstwo Finansów w Warszawie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 01-04-2022
Wyświetleń: 68