Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Główny specjalista
Firma: Ministerstwo Finansów w Warszawie miejsce pracy: Warszawa
Ministerstwo Finansów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 96146
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca administracyjno-biurowa;
- obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie.
Zakres zadań
- Nalicza i sporządza list płac wynagrodzeń, uposażeń, zasiłków z ubezpieczenia społecznego oraz należnych świadczeń dla pracowników i funkcjonariuszy takich jak: nagrody, premie, nagrody jubileuszowe, odprawy, ekwiwalenty za urlop, dodatkowe wynagrodzenie roczne, z uwzględnieniem potrąceń ustawowych i dobrowolnych pracownika; sporządza list płac z tytułu umów cywilno-prawnych oraz wynagrodzeń dla członków powołanych komisji.
- Nalicza wynagrodzenia i uposażenia oraz sporządza comiesięczne zestawienia wypłaconych kwot z uwzględnieniem stopnia zaangażowania w projekt, w rozbiciu na paragrafy dla poszczególnych projektów unijnych oraz rezerw celowych; sporządza i weryfikuje wnioski płatnicze z zakresu naliczania wynagrodzeń i uposażeń
- Nalicza comiesięczne zaliczki na podatek dochodowy od osób fizycznych od zrealizowanych wypłat, sporządzania roczne informacje o dochodach osiąganych w danym roku przez pracownika MF oraz przez osoby obce wykonujące umowy zlecenia, o dzieło, członków powołanych komisji, sporządza roczne deklaracje o podatku dochodowym do urzędu skarbowego oraz przekazuje do właściwych urzędów skarbowych i osób zainteresowanych.
- Nalicza od zrealizowanych wypłat składaki na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne i Fundusz Pracy, sporządza zbiorczą deklarację Ministerstwa w zakresie składek ZUS i Funduszu Pracy na bazie systemu „PŁATNIK” oraz prowadzenie bieżących rozliczeń z ZUS.
- Opracowuje i sporządza zestawienia i analizy z zakresu wynagrodzeń.
- Sporządza zaświadczenia o wysokości zarobków pracowników i funkcjonariuszy do celów emerytalno-rentowych, bankowych, sądowych i spraw socjalnych oraz bieżące przygotowywanie informacji o podstawie naliczania składek ZUS i o odprowadzonych składkach.
- Obsługuje zwolnienia lekarskie w portalu ZUS, wprowadza dane do systemu kadrowo- płacowego KOMA e-HR oraz je rozlicza.
- Prowadzi rejestr list płac i zestawień wypłat według rodzaju oraz obsługuje interesantów w zakresie naliczonych płac i dokonanych potrąceń.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe na kierunku ekonomia lub finanse lub zarządzaniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w komórce płacowej
- Znajomość przepisów z zakresu naliczania i rozliczania wynagrodzeń
- Znajomość przepisów ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
- Znajomość przepisów ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych
- Znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej
- Znajomość ustawy o Krajowej Administracji Skarbowej
- Znajomość Kodeksu Pracy oraz przepisów aktów wykonawczych
- Umiejętność stosowania i interpretacji przepisów prawa
- Umiejętność analizowania informacji
- Umiejętność wyciągania wniosków i proponowania rozwiązań
- Umiejętność skutecznej komunikacji
- Umiejętność współpracy w zespole
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość programu informatycznego KOMAeHR, Płatnik
Praca Płock
Praca Główny specjalista
Praca mazowieckie
Praca Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Praca Warszawa
Praca Radom
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Pozostałe oferty pracy w firmie Ministerstwo Finansów w Warszawie
Data dodania: 01-04-2022
Wyświetleń: 68
Wyświetleń: 68