Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Referent
Firma: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Grodzisku Mazowieckim miejsce pracy: Grodzisk Mazowiecki
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Grodzisku Mazowieckim
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Referent
Miejsce pracy: Grodzisk Mazowiecki
Ogłoszenie o naborze Nr 96142
Warunki pracy
- praca biurowo-administracyjna w budynku przy ul. Żydowskiej 7, 05-825 Grodzisk Mazowiecki na pierwszym piętrze,
- praca w systemie codziennym w godzinach 730 - 15 30,
- podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem - obsługa powyżej 4 godzin na dobę; większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej,
- budynek nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych:
- praca z bazami danych/programami specjalistycznymi.
Zakres zadań
- obsługa sekretariatu, przyjmowanie petentów, wykonywaniem czynności kancelaryjno-biurowych polegających na odbiorze i ewidencjonowaniu korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej,
- organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji oraz prowadzenie dokumentacji z ich przebiegu,
- realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków w Komendzie Powiatowej,
- realizowanie zadań z zakresu planowania pracy i sprawozdawczości w Komendzie Powiatowej,
- opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrz organizacyjnych komendy powiatowej,
- opracowywanie regulaminów, wytycznych i procedur dotyczących służby i pracy w Komendzie Powiatowej,
- prowadzenie archiwum i spraw związanych z archiwizacją dokumentów oraz ewidencjonowaniem stempli i pieczęci,
- przygotowywanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania Komendy Powiatowej,
- organizowanie systemu i koordynacji kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych Komendy,
- aktualizacja informacji umieszczanych na stronie internetowej komendy, Biuletynu Informacji Publicznej i poczty elektronicznej, wykonywanie czynności w celu zapewnienia koordynacji przepływu informacji do jednostek nadrzędnych Państwowej Straży Pożarnej,
- wykonywanie zadań w zakresie sporządzania oraz ewidencjonowania zarządzeń, decyzji, rozkazów, regulaminów, instrukcji i wytycznych komendanta powiatowego,
- prowadzenie dokumentacji dotyczącej ewidencji obecności, delegacji strażaków systemu służby codziennej i pracowników cywilnych komendy zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz prowadzenie w zastępstwie spraw kadrowych w komendzie.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego w administracji lub w pracy biurowej,
- znajomość przepisów kancelaryjnych i archiwalnych, w tym obowiązujących w jednostkach organizacyjnych PSP,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych i obsługi komputera,
- znajomość zasad przyjmowania, wysyłania i ewidencjonowania korespondencji,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- przeszkolenie w zakresie obsługi elektronicznego systemu obiegu dokumentów,
- umiejętność dobrej organizacji pracy i przyswajania danych,
- umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu,
- umiejętność redagowania pism urzędowych,
- znajomość ustawy o Służbie Cywilnej,
- znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej.
Praca Referent
Praca Grodzisk Mazowiecki
Praca Mława
Praca Referent Grodzisk Mazowiecki
Praca Marki
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Praca mazowieckie
Data dodania: 01-04-2022
Wyświetleń: 137
Wyświetleń: 137