Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Referent

Firma: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Grodzisku Mazowieckim miejsce pracy: Grodzisk Mazowiecki

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Grodzisku Mazowieckim
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Referent
Miejsce pracy: Grodzisk Mazowiecki
Ogłoszenie o naborze Nr 96142

Warunki pracy

- praca biurowo-administracyjna w budynku przy ul. Żydowskiej 7, 05-825 Grodzisk Mazowiecki na pierwszym piętrze,


- praca w systemie codziennym w godzinach 730 - 15 30,


- podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem - obsługa powyżej 4 godzin na dobę; większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej,


- budynek nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych:


- praca z bazami danych/programami specjalistycznymi.

Zakres zadań

  • obsługa sekretariatu, przyjmowanie petentów, wykonywaniem czynności kancelaryjno-biurowych polegających na odbiorze i ewidencjonowaniu korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej,
  • organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji oraz prowadzenie dokumentacji z ich przebiegu,
  • realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków w Komendzie Powiatowej,
  • realizowanie zadań z zakresu planowania pracy i sprawozdawczości w Komendzie Powiatowej,
  • opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrz organizacyjnych komendy powiatowej,
  • opracowywanie regulaminów, wytycznych i procedur dotyczących służby i pracy w Komendzie Powiatowej,
  • prowadzenie archiwum i spraw związanych z archiwizacją dokumentów oraz ewidencjonowaniem stempli i pieczęci,
  • przygotowywanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania Komendy Powiatowej,
  • organizowanie systemu i koordynacji kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych Komendy,
  • aktualizacja informacji umieszczanych na stronie internetowej komendy, Biuletynu Informacji Publicznej i poczty elektronicznej, wykonywanie czynności w celu zapewnienia koordynacji przepływu informacji do jednostek nadrzędnych Państwowej Straży Pożarnej,
  • wykonywanie zadań w zakresie sporządzania oraz ewidencjonowania zarządzeń, decyzji, rozkazów, regulaminów, instrukcji i wytycznych komendanta powiatowego,
  • prowadzenie dokumentacji dotyczącej ewidencji obecności, delegacji strażaków systemu służby codziennej i pracowników cywilnych komendy zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz prowadzenie w zastępstwie spraw kadrowych w komendzie.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego w administracji lub w pracy biurowej,
  • znajomość przepisów kancelaryjnych i archiwalnych, w tym obowiązujących w jednostkach organizacyjnych PSP,
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych i obsługi komputera,
  • znajomość zasad przyjmowania, wysyłania i ewidencjonowania korespondencji,
  • korzystanie z pełni praw publicznych,
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie w zakresie obsługi elektronicznego systemu obiegu dokumentów,
  • umiejętność dobrej organizacji pracy i przyswajania danych,
  • umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu,
  • umiejętność redagowania pism urzędowych,
  • znajomość ustawy o Służbie Cywilnej,
  • znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej.


« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 01-04-2022
Wyświetleń: 81