Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Zastępca pełnomocnika do spraw ochrony informacji niejawnych

Firma: Komenda Miejska Policji w Ostrołęce miejsce pracy: Ostrołęka

Komenda Miejska Policji w Ostrołęce
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Zastępca pełnomocnika do spraw ochrony informacji niejawnych
Miejsce pracy: Ostrołęka
Ogłoszenie o naborze Nr 96141

Warunki pracy

- praca biurowa


- wymuszona pozycja ciała


- praca przy monitorze ekranowym powyzej 4 godzin


- przy wejściu do budynku oraz w budynku znajduje się winda

Zakres zadań

  • zastępuje pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych, w tym kieruje i organizuje pracę zespołu ds. ochrony informacji niejawnych oraz przydziela zadania pracownikom w przypadku nieobecności pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych;
  • prowadzi postępowania sprawdzające: zwykłe, poszerzone i kontrolne;
  • wydaje poświadczenia bezpieczeństwa lub odmowy wydania poświadczeń bezpieczeństwa oraz decyzji o umorzeniu postępowania sprawdzającego;
  • kontroluje ochronę informacji niejawnych oraz przestrzega przepisy o ochronie tych informacji, w szczególności okresowa (co najmniej raz na trzy lata) kontrola ewidencji, materiałów i obiegu dokumentów;
  • zapewnia ochronę systemów teleinformatycznych, w których są przetwarzane informacje niejawne, w tym prowadzi weryfikację i bieżącą kontrolę zgodności funkcjonowania niejawnych systemów teleinformatycznych w komendzie, prowadzi dziennik inspektora BTI;
  • zarządza ryzykiem bezpieczeństwa informacji niejawnych, w szczególności szacowanie ryzyka;
  • prowadzi, organizuje i planuje pracę składnicy akt;
  • koordynuje zadania w zakresie działalności archiwalnej i niearchiwalnej w poszczególnych komórkach organizacyjnych komendy i komisariatu;
  • przyjmuje, ewidencjononuje, przechowuje i zabezpiecza materiały archiwalne i dokumentację niearchiwalną powstałych w toku działania wszystkich komórek organizacyjnych komendy i komisariatu;
  • prowadzi ewidencję archiwalną zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  • prowadzi kwerendy archiwalne i udostępnia dokumentację zgromadzoną w składnicy akt dla celów służbowych oraz innym uprawnionym podmiotom zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  • przewodniczy komisjom powołanym do brakowania dokumentacji niearchiwalnej w celu wyodrębnienia dokumentacji o czasowym znaczeniu praktycznym, której okres przechowywania upłynął;
  • brakuje dokumentację niearchiwalną kategorii „B” i „BE” zgromadzoną w składnicy akt i opiniuje protokoły brakowania dokumentacji niearchiwalnej kategorii „BC”;
  • udostępnia materiały archiwalne ze składnicy akt i nadzoruje proces udostępniania akt poza resort spraw wewnętrznych;
  • prowadzi szkolenia i instruktaże dla policjantów i pracowników komendy i komisariatu z zasad przygotowania dokumentacji i materiałów do złożenia do składnicy akt lub archiwum;
  • sporządza sprawozdania z wykonanych prac archiwalnych i stanu posiadanego zasobu archiwalnego.
  • prowadzi ewidencję i zbiór oświadczeń o stanie majątkowym złożonych przez policjantów komendy i komisariatu oraz notatek z analizy tych oświadczeń.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji, mile widziana praca w obszarze ochrony informacji niejawnych
  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "ściśle tajne" wydane przez ABW/SKW
  • zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych przeprowadzonym przez ABW lub SKW
  • znajomość przepisów ustawy o ochronie informacji niejawnych i przepisów wykonawczych, znajomość kpa, znajomość przepisów kancelaryjnych i przepisów dotyczących archiwizacji dokumentów
  • umiejętność obsługi komputera , w tym arkusza kalkulacyjnego Excel i urządzeń biurowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • umiejetność organizacji pracy własnej
  • umiejętność pracy w zespole oraz koordynowania zadań
  • umiejętność interpretacji przepisów
  • terminowość, dokładność
  • asertywność, komunikatywność, pracowitość i dyspozycyjność


Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Miejska Policji w Ostrołęce
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
Etat Inspektor w firmie: Komenda Miejska Policji w Ostrołęce miejsce pracy: Ostrołęka 10-03-2023

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 01-04-2022
Wyświetleń: 90