Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Specjalista ds. Finansowo - Księgowych w Zespole Wydatków Budżetowych

Firma: Zarząd Dróg Miejskich miejsce pracy: Warszawa

Zarząd Dróg Miejskich

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze

specjalista w Wydziale Finansowo – Księgowym

stanowisko ds. finansowo - księgowych

w zespole wydatków budżetowych

Specjalista ds. Finansowo - Księgowych w Zespole Wydatków Budżetowych
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 11/2022
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
  • dekretowanie i księgowanie dokumentów odzwierciedlających zdarzenia gospodarcze w ZDM (według planu kont i klasyfikacji budżetowej, zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie)
  • dekretowanie i księgowanie wyciągów bankowych w zakresie wydatków (według planu kont i klasyfikacji budżetowej, zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie)
  • ewidencjonowanie i uzgadnianie wzajemnych wyłączeń przychodów/kosztów/należności/zobowiązań
    z jednostkami organizacyjnymi m.st. Warszawy
  • analiza i uzgadnianie kont rozrachunkowych oraz pozostałych kont z kontrahentami, pracownikami, urzędami
Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe lub średnie, kierunki ekonomiczne: rachunkowość, finanse, administracja
  • 2 letni staż pracy w komórkach finansowo-księgowych przy wykształceniu wyższym, 3 letni staż pracy w komórkach finansowo-księgowych przy wykształceniu średnim
  • obywatelstwo polskie
  • pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych oraz niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe:
  • znajomość przepisów: rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z 13 września 2017 r. (ze zm.) w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej
  • rozporządzenia Ministra Finansów z dn.02 marca 2010 r. (ze zm.) w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków , przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych
  • rozporządzenia Ministra Finansów z 7 grudnia 2010 r. (ze zm.) w sprawie sposobu prowadzenia gospodarki finansowej jednostek budżetowych i samorządowych zakładów budżetowych
  • rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 09 stycznia 2018 r. (ze zm.) w sprawie sprawozdawczości budżetowej
  • rozporządzenia Ministra Finansów, Funduszy i Polityki Regionalnej z dn. 17 grudnia 2020 r. w sprawie sprawozdań jednostek sektora finansów publicznych w zakresie operacji finansowych
  • ustawy o rachunkowości
  • Ordynacji podatkowej
  • ustawy z dn. 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych
  • umiejętność obsługi programów informatycznych, Pakietu MS Office
  • odpowiedzialność, dokładność, solidność, samodzielność, odporność na stres, komunikatywność, zdolność analitycznego myślenia, sprawne wypowiadanie się w mowie i piśmie, umiejętność dobrej organizacji pracy własnej, wiedza specjalistyczna z zakresu zadań realizowanych na tym stanowisku, dobra komunikacja
    w mowie i piśmie, umiejętność zarzadzania jakością realizowanych zadań, zorientowanie na rezultaty pracy
Warunki pracy na danym stanowisku:
  • praca przy komputerze powyżej 4 godzindziennie
  • praca w biurze (II piętro, budynek bez podjazdów, winda nie jest przystosowana dla wózków inwalidzkich)
Wymagane dokumenty i oświadczenia
  • kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie* - podpisany odręcznie
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia
  • kopie świadectw pracy lub zaświadczeń dokumentujących wymagany staż pracy (zaświadczenie o zatrudnieniu z aktualnego miejsca pracy potwierdzające ww. wymagania stażowe)
  • podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o posiadanym obywatelstwie,*
  • podpisane oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe*
  • zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji*
  • kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych(j.t. Dz.U. 2019 r. poz. 1282 j.t)
INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH PRZEZ ZDM

 

Administratorem w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Miejskich (ZDM), ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, tel. 22-55-89-100, reprezentowany przez Dyrektora ZDM (dalej jako „Administrator”).

  1. Cel przetwarzania danych

Celem przetwarzania Danych Osobowych jest realizacja procesu rekrutacji na ww. stanowisko.

  1. Podstawa prawna przetwarzania danych

Dane osobowe w zakresie wymienionym w art. 22¹ § 1 Kodeksu pracy oraz art. 6 i art. 13 ust. 2 pkt 5 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2016.902 tj. ze zm.) będą przetwarzane w oparciu
o art. 6 ust. 1 pkt c Rozporządzenia UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej jako „RODO”).

  1. Odbiorcy danych

Dostęp do Pani/Pana Danych Osobowych mogą mieć następujący odbiorcy danych:

    1. upoważnieni pracownicy Administratora: pracownicy Wydziału Spraw Pracowniczych ZDM oraz członkowie Komisji ds. rekrutacji.

  1. Transfer danych do państw trzecich (państw spoza EOG)

Pani/Pana Dane Osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.

  1. Okres przechowywania danych

Dane Osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru ( w związku z art. 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2016.902 tj. ze zm.) a następnie zostaną komisyjnie zniszczone.

  1. Zasady gromadzenia danych

    1. Podanie Danych Osobowych przez osobę, której dane dotyczą jest dobrowolne jednak niepodanie informacji wskazanych w art. 221 § 1 Kodeksu pracy, przez kandydata do pracy spowoduje, że otrzymana oferta zatrudnienia nie będzie przez ZDMrozpatrywana.

  2. Prawa związane z przetwarzaniem Danych Osobowych

Osoba, której dane dotyczą może skorzystać wobec Administratora z następujących praw:

    1. prawa do żądania dostępu do swoich Danych Osobowych oraz do ich sprostowania;

    2. prawa do ograniczenia przetwarzania jej danych w sytuacjach i na zasadach wskazanych w art. 18 RODO lub do ich usunięcia zgodnie z art.17 RODO („prawo do bycia zapomnianym”);

    3. prawa do przeniesienia Danych Osobowych zgodnie z art. 20 RODO;

    4. prawa do wycofania w dowolnym momencie udzielonej wcześniej zgody na przetwarzanie jej Danych Osobowych, co jednak nie będzie miało wpływu na legalność przetwarzania danych takiej osoby, które odbywało się w oparciu o tę przesłankę i miało miejsce przed skorzystaniem przez nią z prawa do wycofania zgody;

    5. prawa do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania jej Danych Osobowych z przyczyn związanych z jej szczególną sytuacją, o którym mowa w art. 21 ust. 1 RODO;

    6. prawa do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania jej Danych Osobowych w celach związanych z marketingiem bezpośrednim, w tym wobec jej profilowania w celach marketingowych, w zakresie, w jakim przetwarzanie danych tej osoby jest związane z takim marketingiem bezpośrednim

  1. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych oraz realizacją praw przysługujących osobom, których te dane dotyczą można kontaktować się z Administratorem kierując korespondencję na adres ul. Chmielna 120 00-801 Warszawa lub z wyznaczonym przez Administratora inspektorem ochrony danych (IOD).

Telefon kontaktowy do IOD:tel. 22 55 89 333

  1. Ponadto osoba, której dane dotyczą ma prawo wnieść w skargę na przetwarzanie jej danych osobowych przez Administratora do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %

 

Osoby zainteresowane prosimy o składanie kompletu dokumentów w zamkniętej kopercie
w kancelarii ZDM lub przesłanie pocztą na poniższy adres do dnia 12.04.2022 r.

 

z dopiskiem na kopercie:

 

Zarząd Dróg Miejskich

Wydział Spraw Pracowniczych
i Płacowych

ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa

tel. 22 5589160

 

 

11/2022 - specjalista w Wydziale Finansowo-Księgowym

stanowisko ds. finansowo - księgowych

 

* Kwestionariusz oraz druki oświadczeń do pobrania na stronie www.zdm.waw.pl

 

Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na ww. adres do dnia 12.04.2022 r.



Pozostałe oferty pracy w firmie Zarząd Dróg Miejskich
Etat Inspektor w Wydziale Opiniowania i Umów stanowisko ds. administrowania drogami w firmie: Zarząd Dróg Miejskich miejsce pracy: Warszawa 09-01-2023
Etat Inspektor nadzoru inwestorskiego w Wydziale Utrzymania i Remontów Dróg w firmie: Zarząd Dróg Miejskich miejsce pracy: Warszawa 30-12-2022
Etat Główny Specjalista w Wydziale Finansowo-Księgowym w firmie: Zarząd Dróg Miejskich miejsce pracy: Warszawa 16-12-2022
Etat Starszy Specjalista w Wydziale Finansowo-Księgowym w firmie: Zarząd Dróg Miejskich miejsce pracy: Warszawa 16-12-2022
Etat Inspektor w Wydziale Obiektów Inżynierskich i Ochrony Środowiska w firmie: Zarząd Dróg Miejskich miejsce pracy: Warszawa 02-12-2022

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 01-04-2022
Wyświetleń: 69