Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Radca

Firma: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie miejsce pracy: Warszawa

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Radca
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 96407

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.


Pracownik wykonuje czynności o charakterze:


-        statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,


-        dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.


Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej. 


Na stanowisku pracy występują krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe oraz częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.


Praca na stanowisku wiąże się z zagrożeniem korupcją.


Siedziba Kancelarii znajduje się w Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie.


Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.


Pracownik będzie wykonywał pracę w budynku mieszczącym się przy ul. Królewskiej 27. Budynek o czterech kondygnacjach naziemnych z windą, w większości dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich: wejście główne do budynku jest dostosowane dla osób z niepełnosprawnością ruchową i osób niewidzących lub słabowidzących, węzły sanitarne w przestrzeni ogólnodostępnej przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami ruchowymi, usytuowane na każdej kondygnacji budynku.

Zakres zadań

  • przygotowuje propozycje rozwiązań systemowych oraz opracowuje projekty dokumentów rządowych, w tym aktów prawnych będących we właściwości Wydziału, w szczególności w zakresie podejmowania i wykonywania działalności telekomunikacyjnej, obowiązków informacyjnych przedsiębiorców telekomunikacyjnych, opłat za prawo do dysponowania częstotliwością, postępowań przed Prezesem UKE, postępowania kontrolnego i pokontrolnego, zarządzania ruchem sieciowym, neutralności sieci i otwartości Internetu, świadczenia usług telekomunikacyjnych oraz świadczenia usług drogą elektroniczną i kompatybilności elektromagnetycznej,
  • Prowadzi i bierze udział w procesie uzgodnień opracowywanych w wydziale aktów prawnych, w tym przekazuje informacje dotyczące opracowywanych aktów prawnych do odpowiedniego programu prac legislacyjnych, uczestniczy w uzgodnieniach wewnątrzresortowych i międzyresortowych, przygotowuje stanowiska merytoryczne do zgłoszonych w uzgodnieniach uwag oraz bierze udział w komisjach prawniczych,
  • opracowuje materiały i informacje na posiedzenia Rady Ministrów i jej komitetów, dokonuje ocen i analiz niezbędnych do przygotowywania stanowiska, w tym w sprawach europejskich oraz dotyczących współpracy międzynarodowej
  • prowadzi działania związane z wdrażaniem i stosowaniem prawa wspólnotowego, w tym w zakresie monitorowania regulacji prawnych Unii Europejskiej z obszaru łączności elektronicznej, inicjowania zmian i dokonywania analiz, bierze udział w pracach grup roboczych na forum UE
  • współpracuje z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, organizacjami pozarządowymi, organami samorządu gospodarczego oraz innymi partnerami społecznymi, w zakresie właściwości stanowiska
  • przygotowuje projekty odpowiedzi na interpelacje i zapytania poselskie, wystąpienia i interwencje posłów i senatorów oraz wystąpienia organów ochrony praw i wolności obywateli, dotyczące nowych technologii
  • prowadzi sprawy dotyczące zawodów regulowanych, w tym opracowuje akty prawne dotyczące uznawania kwalifikacji, praktyk w zawodach regulowanych, współpracuje z Krajowym koordynatorem ds. dyrektywy 2005/36/WE oraz wypełnia i aktualizuje Bazę Zawodów Regulowanych prowadzoną przez Komisję Europejską
  • przygotowuje projekty decyzji w sprawie autoryzacji udzielanej jednostce oceniającej zgodność

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe prawnicze

doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • Powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego w zakresie związanym z przygotowywaniem i opiniowaniem projektów aktów prawnych lub analizą i praktycznym stosowaniem przepisów prawa z zakresu telekomunikacji lub komunikacji elektronicznej.
  • Wiedza z zakresu: systemu prawnego regulującego działalność w zakresie telekomunikacji, w szczególności ustawy Prawo telekomunikacyjne; procesu legislacyjnego i zasad techniki legislacyjnej; funkcjonowania UE w obszarze prawodawstwa; zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej.
  • Posiadanie kompetencji miękkich: organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, myślenie analityczne, kreatywność, komunikacja, rzetelność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Szkolenie z zakresu prawa telekomunikacyjnego
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
  • Znajomość: polskiego rynku telekomunikacyjnego; przepisów unijnych w zakresie telekomunikacji.
  • Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych


Pozostałe oferty pracy w firmie Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 06-04-2022
Wyświetleń: 69