Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Główny specjalista

Firma: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie miejsce pracy: Warszawa

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 96678

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań


Pracownik wykonuje czynności o charakterze:



  • statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,

  • dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.


Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.


Na stanowisku występują nietypowe godziny pracy (w tym dyżury). Parca na tym stanowisku wiąże się dodoatkowo z:



  • presją czasu

  • obsługą kontroli NIK i innych – konieczność przygotowywania dużej ilości dokumentów, formułowania odpowiedzi z równoczesną terminową realizacją standardowych obowiązków służbowych.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy


Pracownik będzie wykonywał pracę w budynku mieszczącym się przy Al. Ujazdowskich 1/3. Do budynku prowadzą trzy wejścia:



  • wejście główne budynku - Aleje Ujazdowskie 1/3, które jest dostosowane dla osób ze szczególnymi potrzebami;

  • Biuro Przepustek - Al. Ujazdowskie 1/3, które nie jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową;

  • Biuro Podawcze - Al. Szucha 14, które nie jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową i osób niewidzących lub słabowidzących.


Do Kancelarii można dojechać samodzielnie lub środkami komunikacji publicznej. Najłatwiej dojechać autobusem. Przystanek Łazienki Królewskie 01 znajduje się najbliżej wejścia dostosowanego dla osób ze szczególnymi potrzebami. Jest to wejście główne budynku - Aleje Ujazdowskie 1/3. Przy wejściu jest podjazd dla wózków. Na ścianie, po lewej stronie od wejścia głównego, jest przycisk. Można nim wezwać osobę, która pomoże wejść do budynku. Drzwi wejściowe do budynku są przystosowane do przejazdu wózka inwalidzkiego. Nie są one sterowane automatycznie, ale w środku zawsze jest osoba, która pomoże je otworzyć. W budynku, przed schodami do holu głównego jest winda dla osób z niepełnosprawnością ruchową. W holu głównym, po prawej stronie, jest szatnia. Dzięki szerokim korytarzom osoby na wózkach mogą swobodnie poruszać się i wymijać. Windy są wyposażone w barierki i lustra. W windzie przy stołówce działa system dźwiękowy. Osoba, która porusza się na wózku, może dostać się do stołówki przy pomocy platformy przyschodowej. Toalety dla osób z niepełnosprawnością ruchową i poruszających się na wózku, znajdują się: na parterze budynku, w skrzydle A, po lewej i prawej stronie od wejścia głównego, na drugim piętrze skrzydła B. Sale konferencyjne są przystosowane dla osób poruszających się na wózku. Do budynku można wejść z psem asystującym, psem przewodnikiem lub osobą asystującą. Na dziedzińcu Kancelarii jest wyznaczone miejsce postojowe dla osób ze szczególnymi potrzebami. W Kancelarii obowiązuje Instrukcja Ewakuacji Osób z Niepełnosprawnościami. W naszym urzędzie są pętle indukcyjne, znajdują się w: Biurze Przepustek A, budynku przy Al. Ujazdowskich 1/3, Biurze Podawczym (budynek przy Al. Szucha 14). Kancelaria ma też jedną mobilną pętlę indukcyjną (tzw. ,,gabinetową''). Można ją wykorzystać podczas bezpośrednich spotkań z osobą słabosłyszącą.


Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.

Zakres zadań

  • Rozlicza delegacje krajowe i zagraniczne oraz proceduje faktury/rachunki do zapłaty
  • Prowadzi kontrolę formalno-rachunkową dowodów księgowych, w tym kontrolę zaangażowania i planu finansowego w danym roku budżetowym, dekretuje i księguje dokumenty zgodnie z treścią ekonomiczną i zachowaniem terminów wynikających z wewnętrznych procedur i przepisów prawa
  • Dokonuje terminowych płatności w systemie NBE oraz BGK-Zlecenia oraz terminowo księguje dowody księgowe z zastosowaniem wszystkich niezbędnych słowników, zgodnie z posiadanymi źródłami finansowania
  • Na bieżąco analizuje prawidłowości zapisów księgowych np. weryfikuje zaangażowanie dot. wniosków/umów/poniesionych wydatków, weryfikuje i uzgadnia konta kosztów i wydatków w poszczególnych paragrafach w układzie miesięcznym oraz narastająco, rozlicza rozrachunki – dokonuje wszystkie niezbędne czynności księgowe zmierzające do prawidłowego sporządzenia sprawozdań budżetowych, z operacji finansowych, sprawozdania finansowego
  • Sporządza jednostkowe sprawozdania budżetowe oraz zestawienia obrotów i sald wymaganych przepisami prawa
  • Sporządza sprawozdania jednostkowe z operacji finansowych RBN, RBZ oraz dokumentuje materiały pomocnicze dotyczące wymienionych sprawozdań dysponenta III stopnia cz. 27
  • Pracuje w systemie TREZOR

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • Powyżej 5 lat doświadczenia zawodowego w zakresie pracy w komórkach finansowo-księgowych
  • Znajomość przepisów prawa z zakresu: ustawy o finansach publicznych wraz z przepisami wykonawczymi; ustawy o rachunkowości i przepisów podatkowych; rozporządzenia w sprawie sprawozdawczości budżetowej; rozporządzenia w sprawie klasyfikacji budżetowej; ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych; organizacji i funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
  • Kompetencje miękkie: myślenie analityczne; podejmowanie decyzji i odpowiedzialność; organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów; współpraca w zespole; skuteczna komunikacja; rzetelność; radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych i nieprzewidzianych.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Wykształcenie: wyższe magisterskie lub studia podyplomowe w zakresie ekonomii lub rachunkowości
  • Powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
  • Znajomość obsługi systemu finansowo-księgowego, systemu bankowości elektronicznej, elektronicznego systemu obiegu dokumentów oraz systemu obsługi budżetu państwa TREZOR
  • Posiadanie umiejętności w zakresie podstawowej obsługi komputera i aplikacji biurowych (Ms Office: Word, Excel, Outlook, Power Point oraz Internet)
  • Przeszkolenie w zakresie: umiejętność obsługi komputera w zakresie Word, Excel, poczty elektronicznej oraz systemu TREZOR oraz rachunkowości lub finansów publicznych


Pozostałe oferty pracy w firmie Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 08-04-2022
Wyświetleń: 251