Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Naczelnik wydziału

Firma: Ministerstwo Finansów w Warszawie miejsce pracy: Warszawa

Ministerstwo Finansów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Naczelnik wydziału
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 97193

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • praca administracyjno-biurowa

  • obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie

Zakres zadań

  • Kieruje pracą wydziału, w szczególności poprzez planowanie, organizowanie pracy, przydzielanie zadań, udzielanie wskazówek oraz motywowanie podległych pracowników
  • Nadzoruje i koordynuje prace koncepcyjne dotyczące funkcjonowania Centralnego Rejestru Umów JSFP (CRUM) oraz przygotowywania propozycji rozwiązań prawnych w zakresie prowadzenia CRUM
  • Nadzoruje i koordynuje zadania związane z pełnieniem roli właściciela biznesowego w zakresie systemu teleinformatycznego rejestru umów JSFP
  • Współpracuje z Centrum Informatycznym Resortu Finansów (CIRF) w zakresie projektowania usług informatycznych oraz wdrażania, rozwoju i utrzymania CRUM
  • Nadzoruje zadania tzw. trzeciej linii wsparcia systemu dla jednostek sektora finansów publicznych zobowiązanych do wprowadzania danych oraz użytkowników systemu przeglądających CRUM, koordynuje zarządzanie użytkownikami CRUM
  • Nadzoruje i koordynuje udzielanie wyjaśnień i interpretacji przepisów ustawy o finansach publicznych w zakresie CRUM, funkcjonowania rejestru oraz współpracy w zakresie wykorzystania danych rejestru umów JSFP, w szczególności z organizacjami pozarządowymi
  • Bierze udział w spotkaniach i konferencjach związanych z wdrożeniem CRUM lub jego rozbudową oraz wykorzystywaniem danych gromadzonych w CRUM
  • Koordynuje współpracę z przedstawicielami wykonawców, Centrum Informatyki Resortu Finansów (CIRF) w ramach wsparcia struktury teleinformatycznej CRUM oraz projektowania jej integracji z lokalnymi systemami rejestracji umów w jednostkach sektora finansów publicznych

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe magisterskie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze realizacji projektów w administracji lub w obszarze zamówień publicznych
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych w zakresie centralnego rejestru umów i jednostek sektora finansów publicznych
  • Znajomość Kodeksu cywilnego w zakresie umów
  • Znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej
  • Znajomość RODO
  • Umiejętność zarządzania zespołem
  • Umiejętność wyciągania wniosków i proponowania rozwiązań
  • Umiejętność analizowania informacji
  • Umiejętność współpracy w zespole
  • Umiejętność argumentowania
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie z metodyki zarządzania projektami
  • Znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
  • Znajomość prawa o postępowaniu przed sądami administracyjnymi
  • Znajomość ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne
  • Znajomość ustawy o otwartych danych i ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego
  • Wiedza w zakresie zawierania umów w sprawie zamówień publicznych
  • Wiedza w zakresie bezpieczeństwa teleinformatycznego


Pozostałe oferty pracy w firmie Ministerstwo Finansów w Warszawie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 19-04-2022
Wyświetleń: 80