Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Doradca ds. Obsługi klienta na infolinii informacyjnej z językiem angielskim

Firma: Contact Center Sp. z o.o. miejsce pracy: Warszawa

Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

 

Obecnie do naszego zespołu  poszukujemy  osoby na stanowisko:

Doradca ds. Obsługi klienta na infolinii informacyjnej z językiem angielskim
Miejsce pracy: Warszawa
Oferujemy:
  • umowa zlecenie
  • premie uznaniowe
  • szereg profesjonalnych szkoleń
  • pakiet benefitów – karta multisport oraz prywatna opieka zdrowotna
  • pracę hybrydową bądź zdalną po okresie wdrożeniowym
  • świetną lokalizację - nowoczesne biuro w budynku WEST przy Dw. Zachodnim
  • pracę w zespole z ludźmi otwartymi na Twoje pomysły i chętnie dzielącymi się swoją wiedzą
Na tym projekcie będziesz:
  • pomagać Klientom i udzielać im informacji zwrotnej / odpowiadać na pytania Klientów
  • obsługiwać infolinię połączeń przychodzących oraz wiadomości mailowych
  • budować dobre relacje z Klientem
  • przyjmować reklamacje
Jeśli:
  • posługujesz się j. angielskim na bardzo dobrym poziomie
  • posiadasz zdolności szybkiego uczenia się
  • lubisz rozmawiać z ludźmi
  • stawiasz na rozwój
  • cenisz sobie dobrą atmosferę w pracy
  • a obsługa komputera nie sprawia Ci kłopotu

…to czekamy na Ciebie!

 



Pozostałe oferty pracy w firmie Contact Center Sp. z o.o.
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 20-04-2022
Wyświetleń: 94