Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Inspektor ds. drogowych obiektów inżynierskich

Firma: Zarząd Dróg Miejskich miejsce pracy: Warszawa

Zarząd Dróg Miejskich

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze

inspektor w Wydziale Obiektów Inżynierskich i Ochrony Środowiska

stanowisko ds. drogowych obiektów inżynierskich

Inspektor ds. drogowych obiektów inżynierskich
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 16/2022
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
    • prace związane utrzymaniem i eksploatacją obiektów będących w utrzymaniu Wydziału Obiektów Inżynierskich i Ochrony Środowiska, m.in.:
  • przygotowanie remontów obiektów będących w eksploatacji Wydziału Obiektów Inżynierskich i Ochrony Środowiska:
  • prace terenowe (oględziny, przedmiary, dokumentacja zdjęciowa itp.)
  • załatwianie spraw formalno-prawnych
  • nadzór nad wykonywaniem robót i czynności utrzymaniowych
  • przygotowywanie dokumentacji przetargowej
  • rozliczanie prac
  • rozpatrywanie skarg i wniosków
    • utrzymanie ekranów przeciwhałasowych (planowanie, nadzór i koordynacja spraw związanych z     utrzymaniem i ochrona ekranów przeciwhałasowych)
    • przeglądy (kontrola okresowa i doraźna oraz uczestnictwo w przeglądach przekazywanych do     eksploatacji ZDM) obiektów:
  • prace terenowe (oględziny, pomiary, dokumentacja zdjęciowa itp.)
  • dokumentacja przeglądów
  • zlecenia napraw elementów obiektów
  • inwentaryzacja obiektów,
    • udział w rozpatrywaniu skarg i wniosków dotyczących utrzymania obiektów:
  • udział w rozpatrywaniu wniosków oraz zawieraniu porozumień, umów i użyczeń terenu
  • prace terenowe
  • korespondencja
Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie lub wyższe, kierunek : administracja, budownictwo, inżynieria środowiska, drogownictwo
  • minimum 3 lata stażu pracy przy wykształceniu średnim, minimum 1 rok stażu przy wykształceniu wyższym
  • prawo jazdy kat. B
  • obywatelstwo polskie
  • pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych oraz niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe:
  • doświadczenie w pracy w administracji publicznej min. 1 rok
  • zdolność analitycznego myślenia
  • znajomość przepisów : Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego, Ustawy o finansach publicznych – w części dotyczącej budżetu jednostki samorządu terytorialnego
  • znajomość przepisów i procedur związanych z budową i utrzymaniem obiektów inżynierskich
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, sumienność, samodzielność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy, zaangażowanie, gotowość do doskonalenia zawodowego, dbałość o dobrą opinię własną i pracodawcy, postępowanie zgodnie z zasadami etyki zawodowej, odporność na stres/umiejętność radzenia sobie w stresujących sytuacjach/umiejętność pracy pod presją czasu, nastawienie na rozwój i osiąganie wyznaczonych celów
  • bardzo dobra znajomość programów : pakietu Microsoft Office
Warunki pracy na danym stanowisku:
  • praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie
  • praca w biurze (II piętro, budynek bez podjazdów, winda nie jest przystosowana dla wózków inwalidzkich)
Wymagane dokumenty i oświadczenia
  • kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie* - podpisany odręcznie
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia
  • kopie świadectw pracy lub zaświadczeń dokumentujących wymagany staż pracy (zaświadczenie o zatrudnieniu z aktualnego miejsca pracy potwierdzające ww. wymagania stażowe)
  • podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o posiadanym obywatelstwie,*
  • podpisane oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe*
  • zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji*
  • kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych(j.t. Dz.U. 2019 r. poz. 1282 j.t)
INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH PRZEZ ZDM

 

Administratorem w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Miejskich (ZDM), ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, tel. 22-55-89-100, reprezentowany przez Dyrektora ZDM (dalej jako „Administrator”).

  1. Cel przetwarzania danych

Celem przetwarzania Danych Osobowych jest realizacja procesu rekrutacji na ww. stanowisko.

  1. Podstawa prawna przetwarzania danych

Dane osobowe w zakresie wymienionym w art. 22¹ § 1 Kodeksu pracy oraz art. 6 i art. 13 ust. 2 pkt 5 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2016.902 tj. ze zm.) będą przetwarzane w oparciu
o art. 6 ust. 1 pkt c Rozporządzenia UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej jako „RODO”).

  1. Odbiorcy danych

Dostęp do Pani/Pana Danych Osobowych mogą mieć następujący odbiorcy danych:

    1. upoważnieni pracownicy Administratora: pracownicy Wydziału Spraw Pracowniczych ZDM oraz członkowie Komisji ds. rekrutacji.

  1. Transfer danych do państw trzecich (państw spoza EOG)

Pani/Pana Dane Osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.

  1. Okres przechowywania danych

Dane Osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru ( w związku z art. 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2016.902 tj. ze zm.) a następnie zostaną komisyjnie zniszczone.

  1. Zasady gromadzenia danych

    1. Podanie Danych Osobowych przez osobę, której dane dotyczą jest dobrowolne jednak niepodanie informacji wskazanych w art. 221 § 1 Kodeksu pracy, przez kandydata do pracy spowoduje, że otrzymana oferta zatrudnienia nie będzie przez ZDMrozpatrywana.

  2. Prawa związane z przetwarzaniem Danych Osobowych

Osoba, której dane dotyczą może skorzystać wobec Administratora z następujących praw:

    1. prawa do żądania dostępu do swoich Danych Osobowych oraz do ich sprostowania;

    2. prawa do ograniczenia przetwarzania jej danych w sytuacjach i na zasadach wskazanych w art. 18 RODO lub do ich usunięcia zgodnie z art.17 RODO („prawo do bycia zapomnianym”);

    3. prawa do przeniesienia Danych Osobowych zgodnie z art. 20 RODO;

    4. prawa do wycofania w dowolnym momencie udzielonej wcześniej zgody na przetwarzanie jej Danych Osobowych, co jednak nie będzie miało wpływu na legalność przetwarzania danych takiej osoby, które odbywało się w oparciu o tę przesłankę i miało miejsce przed skorzystaniem przez nią z prawa do wycofania zgody;

    5. prawa do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania jej Danych Osobowych z przyczyn związanych z jej szczególną sytuacją, o którym mowa w art. 21 ust. 1 RODO;

    6. prawa do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania jej Danych Osobowych w celach związanych z marketingiem bezpośrednim, w tym wobec jej profilowania w celach marketingowych, w zakresie, w jakim przetwarzanie danych tej osoby jest związane z takim marketingiem bezpośrednim

  1. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych oraz realizacją praw przysługujących osobom, których te dane dotyczą można kontaktować się z Administratorem kierując korespondencję na adres ul. Chmielna 120 00-801 Warszawa lub z wyznaczonym przez Administratora inspektorem ochrony danych (IOD).

Telefon kontaktowy do IOD:tel. 22 55 89 333

  1. Ponadto osoba, której dane dotyczą ma prawo wnieść w skargę na przetwarzanie jej danych osobowych przez Administratora do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %

 

Osoby zainteresowane prosimy o składanie kompletu dokumentów w zamkniętej kopercie
w kancelarii ZDM lub przesłanie pocztą na poniższy adres do dnia 06.05.2022 r.

 

z dopiskiem na kopercie:

 

 

Zarząd Dróg Miejskich

Wydział Spraw Pracowniczych
i Płacowych

ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa

tel. 22 5589160

 

 

16/2022 - inspektor w Obiektów Inżynierskich i Ochrony Środowiska

stanowisko ds. drogowych obiektów inżynierskich

* Kwestionariusz oraz druki oświadczeń do pobrania na stronie www.zdm.waw.pl

 

Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na ww. adres do dnia 06.05.2022 r.



Pozostałe oferty pracy w firmie Zarząd Dróg Miejskich
Etat Inspektor w Wydziale Opiniowania i Umów stanowisko ds. administrowania drogami w firmie: Zarząd Dróg Miejskich miejsce pracy: Warszawa 09-01-2023
Etat Inspektor nadzoru inwestorskiego w Wydziale Utrzymania i Remontów Dróg w firmie: Zarząd Dróg Miejskich miejsce pracy: Warszawa 30-12-2022
Etat Główny Specjalista w Wydziale Finansowo-Księgowym w firmie: Zarząd Dróg Miejskich miejsce pracy: Warszawa 16-12-2022
Etat Starszy Specjalista w Wydziale Finansowo-Księgowym w firmie: Zarząd Dróg Miejskich miejsce pracy: Warszawa 16-12-2022
Etat Inspektor w Wydziale Obiektów Inżynierskich i Ochrony Środowiska w firmie: Zarząd Dróg Miejskich miejsce pracy: Warszawa 02-12-2022

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 25-04-2022
Wyświetleń: 63