kandydatów
Starszy specjalista
Firma: Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie miejsce pracy: Warszawa
Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie
Komendant Główny Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Komenda Główna PSP przy ul. Podchorążych 38 w Warszawie na terenie kompleksu administracyjno-koszarowego, teren chroniony. Urząd usytuowany w dwóch budynkach. Jeden z nich dostosowany jest do potrzeb osób niepełnosprawnych, drugi zawiera bariery architektoniczne: brak podjazdu, ruchomej platformy do transportu wózka, windy, pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Proponowana praca w budynku administracyjno-biurowym na parterze w przystosowanym obiekcie. Stanowiska pracy wyposażone w sprzęt komputerowy i telefony. Praca administracyjno-biurowa w systemie codziennym, powyżej 4 godzin dziennie przy komputerze.
Zakres zadań
- Przygotowuje i przeprowadza wybrane postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w tym przygotowuje specyfikację istotnych warunków zamówienia, zaproszenia do wykonawców, ogłoszenia, kontaktowanie się z podmiotami biorącymi udział w postępowaniu,
- Koordynuje i uczestniczy w pracach komisji przetargowych oraz zapewnia obsługę techniczną w tym zakresie, w tym uczestniczy w otwarciu ofert, ich badaniu i ocenie, bierze udział w negocjacjach z wykonawcami,
- Zapewnia obsługę proceduralną i formalno – prawną wybranych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy, usługi i roboty budowlane,
- Publikuje i zamieszcza ogłoszenia o zamówieniach i ich zmianach,
- Przygotowuje umowy z wykonawcami do podpisu na podstawie złożonej oferty i koordynuje czynności związane z ich zawarciem,
- Przygotowuje projekty pism/dokumentów wychodzących z wydziału,
- Sprawuje pieczę nad archiwizacją wytworzonej dokumentacji,
- Przygotowuje zestawienia i informacje na rzecz kierownictwa PSP i jednostek nadrzędnych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w przygotowywaniu i prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy, usługi i roboty budowlane
- znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, przepisów wykonawczych do ustawy oraz ustaw związanych,
- umiejętność obsługi komputera pakietu Microsoft Office,
- znajomość ustawy o służbie cywilnej,
- znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
- kompetencje miękkie: dokładność, sumienność, pracowitość, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość jednego z trzech języków w stopniu komunikatywnym: angielskiego lub francuskiego lub niemieckiego,
- umiejętność obsługi programów komputerowych – Windows, Excel,
- przeszkolenie w zakresie prawa zamówień publicznych.
Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie
Wyświetleń: 76