Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Inspektor

Firma: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Grójcu miejsce pracy: Grójec

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Grójcu
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:

Inspektor
Miejsce pracy: Grójec
Ogłoszenie o naborze Nr 98287

Warunki pracy

WARUNKI PRACY

 

- praca administracyjno - biurowa w godzinach 730-1530,

 

- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, przy sztucznym/ naturalnym oświetleniu,

 

- częste kontakty z podmiotami zewnętrznymi oraz pracownikami Komendy,

 

- narzędzia i materiały pracy – komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka, skaner, telefon, urządzenia do elektronicznego obiegu dokumentacji,

 

- budynek jest częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych,

 

- konieczność poruszania się po budynku – brak windy,

 

- stanowisko pracy nie jest dostosowane dla potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niedosłyszących i głuchoniemych,

 

- prowadzenie pojazdów służbowych.

 

- wynagrodzenie miesięczne w wysokości minimalnej krajowej.

 

 

Zakres zadań

  • realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy powiatowej,
  • prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu Komendanta Powiatowego,
  • organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem Komendanta Powiatowego
  • ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych Komendanta Powiatowego
  • organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, samorządowej i innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej
  • przygotowywanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania komendy powiatowej
  • opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrz organizacyjnych komendy powiatowej
  • organizowanie systemu i koordynacji kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych komendy powiatowej i jednostki ratowniczo-gaśniczej
  • prowadzenie dziennika korespondencji przychodzącej, pocztowej książki nadawczej, poczty elektronicznej oraz obsługa Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD) i Elektronicznej Skrzynki Podawczej ePUAP
  • redagowanie pism i przygotowywanie korespondencji okolicznościowej
  • prowadzenie dokumentacji związanej z podróżami służbowymi – przygotowywanie delegacji, prowadzenie kasy dla środków budżetowych i pozabudżetowych oraz rozliczeń finansowych z nią związanych
  • prowadzenie kalendarza spotkań kierownictwa komendy
  • powadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w komendzie powiatowej
  • realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla komendy powiatowej
  • ewidencjonowanie pieczęci i stempli w komendzie powiatowej, oraz nadzór nad prawidłowością ich użytkowania
  • prowadzenie kart ewidencji czasu służby funkcjonariuszy systemu codziennego
  • przygotowywanie regulaminów, wytycznych i procedur dotyczących służby i pracy w komendzie powiatowej
  • prowadzenie archiwum komendy powiatowej i spraw związanych z archiwizacją dokumentów tj. przyjmowania dokumentów do archiwum, udostępniania dokumentów i brakowania dokumentów
  • ewidencjonowanie faktur w rejestrze faktur
  • prowadzenie kasy dla środków budżetowych i pozabudżetowych oraz rozliczeń finansowych z nią związanych
  • prowadzenie strony internetowej KP PSP w Grójcu, oraz mediów społecznościowych

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego

  • prawo jazdy kat. B
  • znajomość przepisów ustawy o Państwowej Straży Pożarnej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • obsługa oprogramowania pakietu MS office
  • umiejętność działania pod presją czasu
  • staż pracy na podobnym stanowisku przez okres min. 6 miesięcy w administracji publicznej
  • predyspozycje do zajmowania stanowiska: otwartość, kreatywność, samodzielność, odpowiedzialność, zaangażowanie, komunikatywność, umiejętność organizowania pracy, wysoka kultura osobista, systematyczność, rzetelność


Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Grójcu
w firmie: , Wybierz
Etat Inspektor w firmie: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Grójcu miejsce pracy: Grójec 08-03-2022

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 08-05-2022
Wyświetleń: 73