kandydatów
Inspektor
Firma: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Grójcu miejsce pracy: Grójec
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Grójcu
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
WARUNKI PRACY
- praca administracyjno - biurowa w godzinach 730-1530,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, przy sztucznym/ naturalnym oświetleniu,
- częste kontakty z podmiotami zewnętrznymi oraz pracownikami Komendy,
- narzędzia i materiały pracy – komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka, skaner, telefon, urządzenia do elektronicznego obiegu dokumentacji,
- budynek jest częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- konieczność poruszania się po budynku – brak windy,
- stanowisko pracy nie jest dostosowane dla potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niedosłyszących i głuchoniemych,
- prowadzenie pojazdów służbowych.
- wynagrodzenie miesięczne w wysokości minimalnej krajowej.
Zakres zadań
- realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy powiatowej,
- prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu Komendanta Powiatowego,
- organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem Komendanta Powiatowego
- ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych Komendanta Powiatowego
- organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, samorządowej i innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej
- przygotowywanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania komendy powiatowej
- opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrz organizacyjnych komendy powiatowej
- organizowanie systemu i koordynacji kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych komendy powiatowej i jednostki ratowniczo-gaśniczej
- prowadzenie dziennika korespondencji przychodzącej, pocztowej książki nadawczej, poczty elektronicznej oraz obsługa Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD) i Elektronicznej Skrzynki Podawczej ePUAP
- redagowanie pism i przygotowywanie korespondencji okolicznościowej
- prowadzenie dokumentacji związanej z podróżami służbowymi – przygotowywanie delegacji, prowadzenie kasy dla środków budżetowych i pozabudżetowych oraz rozliczeń finansowych z nią związanych
- prowadzenie kalendarza spotkań kierownictwa komendy
- powadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w komendzie powiatowej
- realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla komendy powiatowej
- ewidencjonowanie pieczęci i stempli w komendzie powiatowej, oraz nadzór nad prawidłowością ich użytkowania
- prowadzenie kart ewidencji czasu służby funkcjonariuszy systemu codziennego
- przygotowywanie regulaminów, wytycznych i procedur dotyczących służby i pracy w komendzie powiatowej
- prowadzenie archiwum komendy powiatowej i spraw związanych z archiwizacją dokumentów tj. przyjmowania dokumentów do archiwum, udostępniania dokumentów i brakowania dokumentów
- ewidencjonowanie faktur w rejestrze faktur
- prowadzenie kasy dla środków budżetowych i pozabudżetowych oraz rozliczeń finansowych z nią związanych
- prowadzenie strony internetowej KP PSP w Grójcu, oraz mediów społecznościowych
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- prawo jazdy kat. B
- znajomość przepisów ustawy o Państwowej Straży Pożarnej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- obsługa oprogramowania pakietu MS office
- umiejętność działania pod presją czasu
- staż pracy na podobnym stanowisku przez okres min. 6 miesięcy w administracji publicznej
- predyspozycje do zajmowania stanowiska: otwartość, kreatywność, samodzielność, odpowiedzialność, zaangażowanie, komunikatywność, umiejętność organizowania pracy, wysoka kultura osobista, systematyczność, rzetelność
Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Grójcu
Wyświetleń: 73