Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Specjalista ds. obsługi klienta

Firma: Contact Center Sp. z o.o. miejsce pracy: Warszawa

Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

 

Obecnie do naszego zespołu  poszukujemy  osoby na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa
W tej roli będziesz odpowiedzialny/a za:
  • identyfikowanie potrzeb i oczekiwań klientów
  • budowanie długotrwałych relacji z klientami
  • realizację miesięcznych planów handlowych
  • kompleksową obsługę klienta
  • raportowanie działań przełożonym
Szukamy właśnie Ciebie, jeśli:
  • jesteś osobą odpowiedzialną oraz sumienną
  • masz motywację do osiągania dobrych wyników
  • konsekwentnie realizujesz założone cele
  • wyróżniasz się dynamizmem w działaniu i łatwością w nawiązywaniu kontaktów
  • chcesz rozwijać swoje kompetencje i jesteś otwarty/a na nowe zadania
Oferujemy:
  • podstawę oraz system prowizyjny dostosowany do Twoich zadań
  • wsparcie ze strony pracowników i przełożonych
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • benefity oraz konkursy motywacyjne
  • pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie

 Jesteś gotów/gotowa, aby dołączyć do naszego Zespołu?

Aplikuj, nie czekaj! Wyślij swoje CV już dziś! A jeśli znasz kogoś, kto sprawdziłby się na tym stanowisku, przekaż link dalej :)



Pozostałe oferty pracy w firmie Contact Center Sp. z o.o.
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 10-05-2022
Wyświetleń: 110