kandydatów
Pracownik biurowy
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Wołominie miejsce pracy: Wołomin
kontakt z klientami firmy, bezpośrednia obsługa telefoniczna oraz mailowa, bieżące prace administracyjne, archiwizacja dokumentacji, przygotowywanie i sortowanie korespondencji firmowej, dbanie o poprawny przepływ dokumentów w firmie, wprowadzanie danych do systemu i przygotowywanie zestawień w programie MS Excel i inne prace biurowo-administracyjne
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
Uprawnienia: certyfikat szkolenia promocja i reklama
Uprawnienia: biegła obsługa komputera, Microsoft Office
Miejsce pracy:
Wołomin
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie brutto:
od 3 152 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wołominie
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Wołominie
Wyświetleń: 67