Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Ekspert ds. Jakości obsługi Klienta

Firma: Bank Pocztowy S.A. miejsce pracy: Warszawa

Ekspert ds. Jakości obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Twój zakres obowiązków
  • analiza i interpretacja wyników przeprowadzonych badań jakościowych i ilościowych, przygotowywanie wniosków oraz rekomendacji zmian mających na celu poprawę doświadczeń Klientów
  • analiza danych operacyjnych pod kątem ich wpływu na doświadczenie Klienta, formułowanie wniosków i rekomendacji
  • śledzenie trendów rynkowych i najlepszych praktyk w zakresie obsługi Klienta
  • identyfikacja obszarów do usprawnień oraz eliminowanie negatywnych doświadczeń Klientów
  • odpowiedzialność za rozwój i utrzymanie standardów jakości obsługi Klienta
  • projektowanie procesów z zakresu satysfakcji i obsługi Klienta w kanałach offline i online.
Nasze wymagania
  • doświadczenie w zakresie projektowania rozwiązań zapewniających optymalne warunki do podniesienia jakości obsługi Klientów
  • doświadczenie w opracowywaniu, analizie i monitoringu wskaźników jakościowych
  • doświadczenie w realizacji badań Customer Experience, NPS, Mystery Shopping
  • znajomość narzędzi do monitorowania i oceny realizacji standardów jakości obsługi Klientów
  • biegłe posługiwanie się pakietem MS Office
  • umiejętność formułowania jasnych, czytelnych komunikatów
  • wykształcenie wyższe
Mile widziane
  • doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z jakością obsługi Klienta i z optymalizacją procesów sprzedażowych
To oferujemy
  • pracę w instytucji finansowej z przyjaznym środowiskiem pracy
  • stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę
  • równowagę pomiędzy pracą a życiem prywatnym
  • możliwość pracy zdalnej
  • bogaty pakiet benefitów

Bank Pocztowy świadczy bezpieczne i proste usługi finansowe w placówkach własnej sieci, a także w Urzędach Pocztowych na terenie całego kraju. Specjalizujemy się w najprostszych produktach bankowych oferowanych w polskich złotych dla Klientów detalicznych, a także Klientów instytucjonalnych. Prowadzimy również działalność w segmencie rozliczeniowym i skarbowym.

Kluczowa jest dla nas atmosfera pracy, sprzyjająca rozwijaniu nowych inicjatyw i poszerzaniu wiedzy. Jesteśmy nastawieni na osiągnięcie celów biznesowych, które są dla nas najważniejsze. Wierzymy, że dobry zespół zrealizuje nawet najbardziej wymagające projekty. Możesz się o tym przekonać, gdy dołączysz do naszej firmy.



Pozostałe oferty pracy w firmie Bank Pocztowy S.A.
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 12-05-2022
Wyświetleń: 100