Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Specjalista ds. obsługi Klienta z j. angielskim (branża motoryzacyjna)

Firma: Contact Center Sp. z o.o. miejsce pracy: Warszawa

Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

 

Obecnie do naszego zespołu  poszukujemy  osoby na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi Klienta z j. angielskim (branża motoryzacyjna)
Miejsce pracy: Warszawa

 

Oferujemy:
  • Umowa o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Pracę w międzynarodowym środowisku
  • Pakiet benefitów
  • Pracę w godzinach standardowych biznesowych
  • Profesjonalne szkolenie wdrożeniowe do pracy
Oczekiwania:
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Zorientowanie na klienta
  • Chęć rozwoju i duża motywacja
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Znajomość obsługi komputera (w tym pakietu MS Office, głównie Excel)
  • Mile widziane doświadczenie w branży automotive bądź zainteresowania ukierunkowane na motoryzację.
Mile widziane:
  • Znajomość systemu SAP będzie atutem
  • Komunikatywna znajomość języka francuskiego
Co będzie należało do Twoich obowiązków?
  • Bieżący kontakt z Klientami drogą mailową
  • Wspieranie procesu  zarządzania zamówieniami
  • Współpracy oraz budowanie pozytywnych relacji z Klientami
  • Aktualizacja cenników w systemie SAP
  • Kontakt z dostawcami w ramach wyjaśniania kwestii związanych z zamówieniami i fakturami
  • Współpraca z innymi działami firmy


Pozostałe oferty pracy w firmie Contact Center Sp. z o.o.
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 16-05-2022
Wyświetleń: 93