Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Specjalista

Firma: Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie miejsce pracy: Warszawa

Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:

Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 99030

Warunki pracy

    • Praca administracyjno-biurowa.
    • Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.
    • Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
    • Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe.
    • Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz. 
    • Budynek przy ul. Żurawiej 4a jest dostępny i częściowo dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Wewnątrz zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych, a także drzwi wewnętrzne o odpowiedniej szerokości. W budynku znajdują się dwie windy ułatwiające poruszanie się, ale nie są w pełni dostosowane dla osób na wózku inwalidzkim (wejścia do windy mają szerokość 77 cm). W budynku znajduje się łazienka dostosowana dla osób niepełnosprawnych.

Zakres zadań

  • Opracowuje informacje i projekty stanowisk dotyczące wykonywania Konwencji o prawach osób niepełnosprawnych, w tym m.in. prowadzi uzgodnienia międzyresortowe, na bieżąco monitoruje proces wdrażania Konwencji oraz prowadzi sprawy związane z obsługą mechanizmu koordynacji wdrażania Konwencji w celu zapewnienia realizacji jej postanowień.
  • ­Opracowuje wkłady do projektów krajowych programów i dokumentów o charakterze strategicznym w zakresie odnoszącym się do wsparcia osób niepełnosprawnych i realizacji ich praw zgodnie z Konwencją o prawach osób niepełnosprawnych, a także do projektów informacji stanowiących wkład merytoryczny do okresowych sprawozdań rządowych z realizacji postanowień międzynarodowych dokumentów podpisanych i ratyfikowanych przez Polskę, w celu przedstawienia stanowiska Biura i Ministerstwa.
  • ­Opracowuje koncepcje współpracy, przygotowuje wnioski projektowe oraz prowadzi sprawy związane z realizacją działań projektowych podejmowanych w ramach współpracy zagranicznej w obszarze niepełnosprawności, w szczególności związanych z realizacją projektów pomocowych na rzecz wsparcia osób niepełnosprawnych, w tym w ramach współpracy rozwojowej, wraz ze sprawozdawczością merytoryczną i finansową oraz monitoringiem w tym zakresie, w celu udzielenia pomocy państwom objętym współpracą.
  • ­Przygotowuje materiały i dokumenty związane z wizytami studyjnymi delegacji zagranicznych oraz wyjazdami służbowymi przedstawicieli Biura, w szczególności w ramach współpracy rozwojowej, w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu tych wizyt.
  • ­Przygotowuje informacje dotyczące wdrażania postanowień Konwencji o prawach osób niepełnosprawnych w celu ich zamieszczenia na stronie internetowej Biura, realizacji zaleceń organizacji międzynarodowych oraz zapewnienia osobom niepełnosprawnym realizacji ich praw.
  • Nawiązuje kontakty, wymienia informacje, prowadzi korespondencję z instytucjami partnerskimi z krajów biorcy pomocy rozwojowej oraz z partnerami krajowymi, w zakresie dotyczącym udzielanego wsparcia, w celu realizacji zadań z zakresu współpracy rozwojowej. Udziela informacji dotyczących problematyki osób niepełnosprawnych.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe magisterskie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych lub w obszarze polityki społecznej odnoszącej się do osób niepełnosprawnych lub współpracy międzynarodowej

  • Bardzo dobra znajomość j. angielskiego (co najmniej na poziomie B2)
  • Znajomość ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
  • Znajomość Konwencji o prawach osób niepełnosprawnych
  • Wiedza z zakresu polityki społecznej odnoszącej się do osób niepełnosprawnych
  • Wiedza o organizacjach międzynarodowych i ich działaniach na rzecz osób niepełnosprawnych
  • ­Wiedza n­a temat polskiej pomocy rozwojowej
  • ­Umiejętność analizy i syntezy informacji
  • Rzetelność
  • Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
  • Umiejętność współpracy
  • Komunikatywność
  • Umiejętność obsługi komputera: MS Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


Pozostałe oferty pracy w firmie Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 18-05-2022
Wyświetleń: 65