Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Główny specjalista

Firma: Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie miejsce pracy: Warszawa

Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:

Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 99010

Warunki pracy

    • Praca administracyjno-biurowa.
    • Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.
    • Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
    • Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe.
    • Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.
    • Budynek przy ul. Żurawiej 4a jest dostępny i częściowo dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Wewnątrz zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych, a także drzwi wewnętrzne o odpowiedniej szerokości. W budynku znajdują się dwie windy ułatwiające poruszanie się, ale nie są w pełni dostosowane dla osób na wózku inwalidzkim (wejścia do windy mają szerokość 77 cm). W budynku znajduje się łazienka dostosowana dla osób niepełnosprawnych.

Zakres zadań

  • ­Przygotowuje rządowe projekty ustaw i projekty aktów prawa z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy.
  • ­Opiniuje pod względem merytorycznym projekty aktów prawnych oraz inne opracowania i dokumenty z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy przygotowane przez inne departamenty Ministerstwa oraz inne resorty.
  • ­Podejmuje działania na rzecz popularyzacji problematyki bezpieczeństwa i higieny pracy, w tym zadania związane z organizacją ogólnopolskich konkursów oraz opracowuje materiały i informacje na temat bezpieczeństwa i higieny pracy.
  • ­Przygotowuje odpowiedzi na wnioski i zapytania obywateli, instytucji i firm oraz posłów i senatorów oraz interpelacje dotyczące przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz inne wnioski i zapytania (także o udostępnienie informacji publicznych) z zakresu prawa pracy, w tym obsługuje dyżur telefoniczny sprawowany przez Departament, gromadzi materiały, przygotowuje odpowiedzi, prowadzi konsultacje.
  • ­Analizuje polskie prawo w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy pod względem dostosowania do wymagań dyrektyw Unii Europejskiej, dokumentów Rady Europy (w szczególności Europejskiej Karty Społecznej) i postanowień Konwencji Międzynarodowej Organizacji Pracy, opracowuje informacje i wnioski wynikające z tych analiz.
  • ­Sprawuje nadzór nad Centralnym Instytutem Ochrony Pracy – Państwowym Instytutem Badawczym.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe magisterskie inżynieryjno-techniczne lub prawnicze
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze problematyki bhp lub w obszarze prawa pracy

  • ­­­bardzo dobra znajomość j. angielskiego (co najmniej na poziomie B2)
  • ­­­znajomość ustawy Kodeks pracy (w szczególności znajomość działu X Kodeksu pracy) i aktów wykonawczych do tej ustawy dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy,
  • ­znajomość zagadnień technicznych, organizacyjnych i prawnych w dziedzinie bhp,
  • ­­­wiedza z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii,
  • ­komunikatywność
  • ­umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
  • ­umiejętność współpracy
  • ­umiejętność obsługi komputera: MS Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


Pozostałe oferty pracy w firmie Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 18-05-2022
Wyświetleń: 67