Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Specjalista
Firma: Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie miejsce pracy: Warszawa
Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 99052
Warunki pracy
- Praca administracyjno-biurowa.
- Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.
- Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
- Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.
- Budynek przy ul. Żurawiej 4a jest dostępny i częściowo dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Wewnątrz zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych, a także drzwi wewnętrzne o odpowiedniej szerokości. W budynku znajdują się dwie windy ułatwiające poruszanie się, ale nie są w pełni dostosowane dla osób na wózku inwalidzkim (wejścia do windy mają szerokość 77 cm). W budynku znajduje się łazienka dostosowana dla osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- Opracowuje założenia do projektów programów rządowych lub resortowych oraz zadań finansowanych ze środków FS, we współpracy z komórkami organizacyjnymi Biura.
- Udziela wyjaśnień jednostkom samorządu terytorialnego i porad obywatelom zgłaszającym się do Biura (telefonicznie lub osobiście), w sprawach dotyczących resortowych programów z zakresu wsparcia zawodowego, społecznego, zdrowotnego oraz finansowego osób niepełnosprawnych w celu realizacji ustawy o Funduszu Solidarnościowym.
- Przygotowuje założenia dotyczące aktualizowania dokumentów programowych FS oraz dokumentów związanych z zawieraniem, realizacją i rozliczaniem umów finansowanych ze środków FS.
- Weryfikuje poprawność ofert składanych przez uprawnione podmioty w trybie otwartego konkursu ofert, a także obsługuje wnioski w trybie naboru wniosków, w tym m.in. prowadzi ewidencję i przygotowuje zestawienia w celu realizacji zadań ustawowych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
- Znajomość ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych i przepisów wykonawczych
- Znajomość ustawy o Funduszu Solidarnościowym
- Znajomość ustawy o finansach publicznych w zakresie dot. funduszy celowych
- Umiejętność analizy i syntezy informacji
- Rzetelność
- Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
- Umiejętność współpracy
- Komunikatywność
- Umiejętność obsługi komputera: MS Office
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Praca mazowieckie
Praca Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Praca Specjalista
Praca Warszawa
Praca Płock
Praca Radom
Pozostałe oferty pracy w firmie Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
Data dodania: 19-05-2022
Wyświetleń: 68
Wyświetleń: 68