Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Główny specjalista
Firma: Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie miejsce pracy: Warszawa
Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 99186
Warunki pracy
- Praca administracyjno-biurowa.
- Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.
- Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
- Zagrożenie korupcją. Permanentna obsługa klientów zewnętrznych. Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.
- Budynek przy ul. Żurawiej 4a jest dostępny i częściowo dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Wewnątrz zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych, a także drzwi wewnętrzne o odpowiedniej szerokości. W budynku znajdują się dwie windy ułatwiające poruszanie się, ale nie są w pełni dostosowane dla osób na wózku inwalidzkim (wejścia do windy mają szerokość 77 cm). W budynku znajduje się łazienka dostosowana dla osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- Prowadzi, analizuje i rozpatruje sprawy odwołań i zażaleń oraz przygotowuje projekty decyzji i postanowień administracyjnych dotyczących odwołań od decyzji Prezesa Zarządu PFRON i wojewodów w sprawach należących do zadań Wydziału.
- Przygotowuje projekty odpowiedzi na skargi do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego na decyzje Ministra Rodziny i Polityki Społecznej i reprezentuje organ w postępowaniu przed Wojewódzkim i Naczelnym Sądem Administracyjnym.
- Obsługuje interesantów zgłaszających się do Wydziału w toku prowadzonych postępowań odwoławczych (pracodawców, osoby fizyczne, przedstawicieli samorządu terytorialnego, wojewodów) oraz przygotowuje projekty pism.
- Przygotowuje dla kierownictwa BON oraz Kierownictwa Resortu wyjaśnienia i opinie w sprawach z zakresu działania Wydziału.
- Sygnalizuje potrzebę podjęcia inicjatywy legislacyjnej w obszarze niepełnosprawności na podstawie prowadzonych postępowań odwoławczych oraz przeglądu przepisów prawa.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe magisterskie prawnicze lub administracyjnedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych lub w prowadzeniu postępowań administracyjnych
- Znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego
- Znajomość ustawy ordynacja podatkowa
- Znajomość ustawy Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi
- Znajomość ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
- Znajomość przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji
- Umiejętność analizy i syntezy informacji
- Komunikatywność
- Umiejętność współpracy
- Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
- Umiejętność obsługi komputera: MS Office
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Praca Radom
Praca Główny specjalista
Praca Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Praca Warszawa
Praca Płock
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Pozostałe oferty pracy w firmie Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
Data dodania: 20-05-2022
Wyświetleń: 66
Wyświetleń: 66