Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Główny specjalista

Firma: Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie miejsce pracy: Warszawa

Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 99186

Warunki pracy


  • Praca administracyjno-biurowa.

  • Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.

  • Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).

  • Zagrożenie korupcją. Permanentna obsługa klientów zewnętrznych. Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.

  • Budynek przy ul. Żurawiej 4a jest dostępny i częściowo dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Wewnątrz zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych, a także drzwi wewnętrzne o odpowiedniej szerokości. W budynku znajdują się dwie windy ułatwiające poruszanie się, ale nie są w pełni dostosowane dla osób na wózku inwalidzkim (wejścia do windy mają szerokość 77 cm). W budynku znajduje się łazienka dostosowana dla osób niepełnosprawnych.

Zakres zadań

  • Prowadzi, analizuje i rozpatruje sprawy odwołań i zażaleń oraz przygotowuje projekty decyzji i postanowień administracyjnych dotyczących odwołań od decyzji Prezesa Zarządu PFRON i wojewodów w sprawach należących do zadań Wydziału.
  • Przygotowuje projekty odpowiedzi na skargi do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego na decyzje Ministra Rodziny i Polityki Społecznej i reprezentuje organ w postępowaniu przed Wojewódzkim i Naczelnym Sądem Administracyjnym.
  • Obsługuje interesantów zgłaszających się do Wydziału w toku prowadzonych postępowań odwoławczych (pracodawców, osoby fizyczne, przedstawicieli samorządu terytorialnego, wojewodów) oraz przygotowuje projekty pism.
  • Przygotowuje dla kierownictwa BON oraz Kierownictwa Resortu wyjaśnienia i opinie w sprawach z zakresu działania Wydziału.
  • Sygnalizuje potrzebę podjęcia inicjatywy legislacyjnej w obszarze niepełnosprawności na podstawie prowadzonych postępowań odwoławczych oraz przeglądu przepisów prawa.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe magisterskie prawnicze lub administracyjne
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych lub w prowadzeniu postępowań administracyjnych
  • Znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego
  • Znajomość ustawy ordynacja podatkowa
  • Znajomość ustawy Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi
  • Znajomość ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
  • Znajomość przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji
  • Umiejętność analizy i syntezy informacji
  • Komunikatywność
  • Umiejętność współpracy
  • Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
  • Umiejętność obsługi komputera: MS Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe



    Pozostałe oferty pracy w firmie Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz

    « Powrót do strony kategorii
    Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
    Poleć ofertę pracy
    Data dodania: 20-05-2022
    Wyświetleń: 66