kandydatów
Naczelnik wydziału
Firma: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie miejsce pracy: Warszawa
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Praca na stanowisku wiąże się z nietypowymi godzinami pracy (w tym dyżury) oraz częstym reprezentowaniem urzędu na zewnątrz.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: https://www.gov.pl/web/premier/deklaracja-dostepnosci
Zakres zadań
- Kieruje pracą Wydziału poprzez podział zadań według stanowiska pracy. Monitoruje pracę poszczególnych pracowników. Nadzoruje przekazywanie środków finansowych w ramach dotacji celowych, środków europejskich przez dysponenta części budżetowej 27 – Informatyzacja, monitoruje przekazywanie środków zarówno z części budżetowej, jak i z rachunków dysponentów funduszy celowych cz.27. Prowadzi obsługę systemu „TREZOR” w zakresie wykonania i sprawozdawczości budżetowej w ww. zakresie.
- Koordynuje i nadzoruje prace dotyczące wszystkich etapów planowania oraz zmian w planie środków budżetowych zarówno w cz. 27 – Informatyzacja, w tym środków europejskich realizowanych w ramach programów/projektów, jak również w zakresie dysponentów funduszy celowych cz. 27, z uwzględnieniem klasyfikacji budżetowej oraz w układzie zadaniowym.
- Sporządza dokumentację i wnioskuje o środki z rezerwy celowej z budżetu państwa i budżetu środków europejskich, także w zakresie występowania z wnioskami do właściwych instytucji o przyznanie/zapewnienie środków niezbędnych do realizacji zadań jednostki.
- Nadzoruje ewidencję księgową oraz prowadzi kontrolę wyciągów bankowych z właściwymi dokumentami księgowymi oraz saldami na kontach bankowych oraz nadzoruje sporządzanie sprawozdań budżetowych w zakresie dysponenta głównego cz.27 oraz dysponenta funduszy celowych cz.27.
- Nadzoruje opiniowanie pod względem finansowym wszystkich projektów umów, wniosków oraz innych dokumentów związanych z udzieleniem dotacji ze środków będących we właściwości dysponenta części 27 przekazywanych do akceptacji Głównego Księgowego lub Kierownictwa.
- Pozyskuje materiały z komórek merytorycznych niezbędne do przygotowania kwartalnych i rocznych informacji opisowych z wykonania budżetu.
- Nadzoruje przygotowywanie odpowiedzi dla Najwyższej Izby Kontroli podczas kontroli wykonania budżetu części budżetowej 27 – Informatyzacja i dysponentów funduszy celowych, jak również innych kontroli finansowych.
- Koordynuje i pełni nadzór nad archiwizacją dokumentów wytworzonych w ramach realizowanych zadań Wydziału.
- Na bieżąco współpracuje z komórkami organizacyjnymi Kancelarii.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- Powyżej 5 lat doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych;
- Znajomość przepisów prawa z zakresu: ustawy o finansach publicznych wraz z przepisami wykonawczymi; ustawy o rachunkowości i przepisów podatkowych; ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych; organizacji i funkcjonowania administracji publicznej;
- Posiadanie kompetencji miękkich: podejmowanie decyzji i odpowiedzialność; organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów; współpraca; komunikacja, w tym asertywność; zarządzanie ludźmi; radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Przeszkolenie z systemu bankowości elektronicznej TREZOR.
- Przeszkolenie z zakresu zarządzania.
- Przeszkolenie w zakresie rachunkowości lub finansów publicznych.
- Znajomość przepisów prawa z zakresu: ustawy o służbie cywilnej; ochrony danych osobowych.
- Znajomość obsługi systemu finansowo-księgowego, systemu bankowości elektronicznej oraz systemu obiegu dokumentów.
- Powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu zespołem.
Pozostałe oferty pracy w firmie Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Wyświetleń: 57