Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Starszy specjalista

Firma: Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie miejsce pracy: Warszawa

Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie
Komendant Główny Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 99839

Warunki pracy

Komenda Główna PSP przy ul. Podchorążych 38 w Warszawie na terenie kompleksu administracyjno-koszarowego, teren chroniony. Urząd usytuowany w dwóch budynkach. Jeden z nich dostosowany jest do potrzeb osób niepełnosprawnych, drugi zawiera bariery architektoniczne: brak podjazdu, ruchomej platformy do transportu wózka, windy, pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Proponowana praca w budynku administracyjno-biurowym na parterze w nie przystosowanym obiekcie. Stanowiska pracy wyposażone w sprzęt komputerowy i telefony. Praca administracyjno-biurowa w systemie codziennym, powyżej 4 godzin dziennie przy komputerze. Możliwe wyjazdy służbowe (na seminaria, konferencje, ćwiczenia itp.), wystąpienia publiczne, reprezentacja wydziału podczas różnych wydarzeń, dyspozycyjność.

Zakres zadań

  • Prowadzi sprawy wynikające z nawiązania, trwania i ustania stosunku pracy pracowników Komendy, w tym: zawiera, zmienia oraz rozwiązuje stosunek pracy, prowadzi akta osobowe i bazy danych pracowników Komendy w systemie informatycznym, zgłasza pracowników i członków ich rodzin do ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego, ustala uprawnienia pracowników do: dodatków za wieloletnią pracę, emerytur, odpraw emerytalnych i rentowych, nagród jubileuszowych, wypłat z funduszu nagród oraz dodatkowego wynagrodzenia rocznego, związanych z rodzicielstwem; wystawia zaświadczenia o zatrudnieniu; prowadzi rejestr wydawanych legitymacji służbowych; załatwia skargi i zażalenia wynikające ze stosunku pracy; nadzoruje przestrzegania przez pracowników Komendy dyscypliny pracy
  • Koordynuje proces przeprowadzania ocen członków korpusu służby cywilnej oraz gromadzi dokumentację związaną z ocenami okresowymi członków korpusu służby cywilnej
  • Prowadzi sprawozdawczość z zakresu zatrudnienia, w tym: sporządza sprawozdania dla Głównego Urzędu Statystycznego, Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, Ministerstwa Finansów i Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, prowadzi analizy z zakresu zatrudnienia i wynagrodzeń
  • Prowadzi sprawy w zakresie etatyzacji w Komendzie
  • Archiwizuje dokumenty
  • Obsługuje Pracowniczy Plan Kapitałowy

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego w realizowaniu zadań z zakresu spraw kadrowych
  • Znajomość Kodeksu pracy
  • Znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej
  • Znajomość przepisów ustawy o Państwowej Straży Pożarnej
  • Znajomość ustawy o pracownikach urzędów państwowych
  • Znajomość przepisów wykonawczych do ww. ustaw
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Teoretyczna i praktyczna znajomość ustawy o pracowniczych planach kapitałowych
  • Umiejętność obsługi komputera w środowisku Windows (Microsoft Word, Excel, Power Point) oraz programów kadrowych
  • Kompetencje miękkie: (umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, komunikatywność, samodzielność, rzetelność, sumienność)


Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 31-05-2022
Wyświetleń: 62