kandydatów
Radca prawny
Firma: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie miejsce pracy: Warszawa
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Siedziba Kancelarii znajduje się w Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie.
Pracownik będzie wykonywał pracę w budynku mieszczącym się przy ul. Królewskiej 27. Budynek o czterech kondygnacjach naziemnych z windą, w większości dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich: wejście główne do budynku jest dostosowane dla osób z niepełnosprawnością ruchową i osób niewidzących lub słabowidzących, węzły sanitarne w przestrzeni ogólnodostępnej przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami ruchowymi, usytuowane na każdej kondygnacji budynku.
W budynku przy ul. Królewskiej 27 planowane są w najbliższym czasie prace budowlane, które spowodują wyłączenie z użytkowania holu A. Wejście do budynku dla osób poruszających się na wózkach jest utrudnione. Dostęp do Recepcji możliwy jest tylko przez wejście B przy pomocy mobilnych urządzeń tj. przenośnych szyn. W tym momencie nie ma możliwości wprowadzenia osób poruszających się na wózkach do sal konferencyjnych i pozostałych pomieszczeń w budynku przez hol A.
Zakres zadań
- Uczestniczy w procesie legislacyjnym w zakresie ustaw i rozporządzeń wykonawczych na podstawie których działają systemy informatyczne pozostające w zakresie właściwości komórki organizacyjnej. Na bieżąco monitoruje i analizuje ustawodawstwo europejskie i krajowe pod kątem wpływu nowych przepisów na zasoby teleinformatyczne będące w gestii komórki organizacyjnej
- Opracowuje opinie i analizy prawne dotyczące zagadnień będących we właściwości komórki organizacyjnej. Doradza w kwestiach prawnych podczas spotkań z podmiotami zewnętrznymi w tym bierze udział w negocjacjach
- Opiniuje pod względem formalno–prawnym projekty umów cywilnoprawnych, porozumień, aneksów
- Opracowuje projekty odpowiedzi na interpelacje poselskie i zapytania senatorskie oraz wystąpienia Rzecznika Praw Obywatelskich będących we właściwości komórki organizacyjnej
- Udziela wsparcia prawnego pracownikom w zakresie wynikającym z właściwości komórki organizacyjnej
- Współuczestniczy w opracowywaniu projektów odpowiedzi na skargi, wnioski i petycje będące w zakresie właściwości komórki organizacyjnej
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe prawniczedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 4 lat w jednostkach sektora finansów publicznych
- Wpis na listę radców prawnych
- Znajomość przepisów: Kodeksu cywilnego, o ochronie danych osobowych, Kodeksu postępowania administracyjnego, w zakresie funkcjonowania Rejestrów Państwowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
- Kompetencje miękkie: komunikacja, myślenie analityczne, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- kompetencje miękkie: radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, negocjowanie
Pozostałe oferty pracy w firmie Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Wyświetleń: 70