Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Specjalista ds. obsługi klienta - j. polski + jęz. rosyjski

Firma: SITEL Polska miejsce pracy: Warszawa

W skład Grupy Sitel wchodzą wiodące w branży firmy oferujące outsourcing procesów biznesowych, marketing cyfrowy, szkolenia i zarządzanie talentami, technologie i innowacje, rozwiązania konsultingowe i analityczne.

 

Szukamy kandydatów i kandydatek na stanowisko:

 

Specjalista ds. obsługi klienta - j. polski + jęz. rosyjski
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 292648

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za telefoniczne i mailowe wspieranie klientów w procesie rezerwacji pobytów w prestiżowych hotelach znanych na całym świecie. Będą to kontakty z klientami korporacyjnymi, prywatnymi lub z partnerami, takimi jak biura podróży.

 

Dołącz do nas, a zyskasz:

  • Profesjonalne szkolenie przygotowujące do pracy
  • Na etapie wdrożenia wsparcie doświadczonych kolegów  
  • Rozwój w obszarze profesjonalnej obsługi klienta
  • Świetną atmosferę pracy w zgranym zespole
  • Elastyczne godziny pracy
  • Pracę z nowoczesnego biura w Warszawie
  • Możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożenia
  • Premie finansowe, konkursy zespołowe, bonusy

Oczekujemy:

  • Biegłej znajomości jęz. polskiego
  • Biegłej znajomości jęz. rosyjskiego
  • Doświadczenia w obsłudze klienta – będzie atutem
  • Umiejętność obsługi komputera (MS Office)
  • Sprawne poruszanie się w Internecie
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
  • Dostępności do pracy 5 dni w tygodniu, 8 godzin dziennie
Warto do nas dołączyć:
  • Ruch i zdrowie: zapewniamy prywatną opiekę medyczną, dostęp do kart sportowych, wewnętrzny program SitelFit – promujący aktywność ruchową
  • Odpoczynek: dofinansowujemy wakacje
  • Prezenty: z okazji Bożego Narodzenia – bony lub dodatkowa gotówka na konto, wyprawki dla noworodków, prezenty z okazji Dnia Dziecka
  • Zabawę: spotkania integracyjne (w czasie pandemii korzystamy z nowoczesnych kanałów streamingowych), program Fun Management - comiesięczne eventy w każdym dziale
  • Rozwój: bezpłatny dostęp do nowoczesnej platformy szkoleniowej dla każdego pracownika, progamy rozwojowe – 95% naszej kadry managerskiej pochodzi z awansu wewnętrznego
  • CSR – dbamy nie tylko o siebie. Chętnie niesiemy pomoc potrzebującym.
W dokumentach prosimy o zamieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182), prowadzonych przez Sitel Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wołoska 7. Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. "Złożenie aplikacji oznacza zgodę aplikującego na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesów rekrutacji zgonie z globalną polityką prywatności Sitel Worlwide Corporation (dostępnej na stronie www.sitel.com).


Pozostałe oferty pracy w firmie SITEL Polska
Etat Asystent ds. Kadr w firmie: SITEL Polska miejsce pracy: Warszawa 24-01-2023
Etat Specjalista ds. obsługi klienta - jęz. polski i jęz. angielski w firmie: SITEL Polska miejsce pracy: Warszawa 17-01-2023
Etat Specjalista ds. obsługi klienta - jęz. polski w firmie: SITEL Polska miejsce pracy: Warszawa 17-01-2023
Etat Specjalista ds. obsługi klienta - jęz. polski w firmie: SITEL Polska miejsce pracy: Warszawa 22-12-2022
Etat Team Leader/ Team Supervisor with English and French w firmie: SITEL Polska miejsce pracy: Warszawa 14-12-2022

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 06-06-2022
Wyświetleń: 74