Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Referendarz
Firma: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie miejsce pracy: Warszawa
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Referendarz
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 100359
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
https://www.gov.pl/web/premier/deklaracja-dostepnosci
Zakres zadań
- Prowadzi merytoryczno-organizacyjną obsługę zgłoszeń wpływających do Wykazu prac legislacyjnych i programowych Rady Ministrów oraz przekazywania zgłoszeń do Wykazu prac legislacyjnych i programowych Rady Ministrów wraz z rekomendacją
- Koordynuje proces przygotowywania opinii, analiz, notatek (itp.) Rządowego Centrum Analiz – zgodnie z aktualnymi potrzebami zapewnia wszystkie niezbędne materiały do ich opracowania oraz wspiera kierownictwo w zapewnieniu terminowości ich przygotowania i dalszego procedowania
- Zapewnia właściwy obieg korespondencji wewnętrznej dotyczącej opinii tworzonych w Rządowym Centrum Analiz, przygotowuje dokumentację na posiedzenia Zespołu Programowanie Prac Rządu
- Wspiera kierownictwo departamentu w realizacji zadań o charakterze administracyjnym i sprawozdawczym
- Zastępuje w razie nieobecności pracowników departamentu
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 1 roku w jednostkach sektora finansów publicznych
- Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą tajne, wydane przez ABW lub SKW, lub zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
- Znajomość na poziomie krajowym: systemu instytucjonalnego, procesu legislacyjnego, zagadnień związanych z oceną skutków regulacji
- Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
- Umiejętności: obsługi pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint), poszukiwania informacji w krajowych bazach danych
- Kompetencje miękkie: organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, komunikacja, kreatywność, współpraca, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Przeszkolenie z zakresu systemu elektronicznego obiegu dokumentów
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 oraz języka francuskiego na poziomie B1 lub języka rosyjskiego na poziomie B1
- Wiedza dotycząca analizy danych i obsługi systemów informatycznych i programów, które usprawniają proces przekształcania danych w informacje
Praca Referent Warszawa
Praca Referendarz
Praca Radom
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Praca mazowieckie
Praca Płock
Praca Warszawa
Pozostałe oferty pracy w firmie Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Data dodania: 09-06-2022
Wyświetleń: 67
Wyświetleń: 67