Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Referendarz

Firma: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie miejsce pracy: Warszawa

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Referendarz
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 100359

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań


Pracownik wykonuje czynności o charakterze:


- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,


- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.


Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej. 


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
https://www.gov.pl/web/premier/deklaracja-dostepnosci

Zakres zadań

  • Prowadzi merytoryczno-organizacyjną obsługę zgłoszeń wpływających do Wykazu prac legislacyjnych i programowych Rady Ministrów oraz przekazywania zgłoszeń do Wykazu prac legislacyjnych i programowych Rady Ministrów wraz z rekomendacją
  • Koordynuje proces przygotowywania opinii, analiz, notatek (itp.) Rządowego Centrum Analiz – zgodnie z aktualnymi potrzebami zapewnia wszystkie niezbędne materiały do ich opracowania oraz wspiera kierownictwo w zapewnieniu terminowości ich przygotowania i dalszego procedowania
  • Zapewnia właściwy obieg korespondencji wewnętrznej dotyczącej opinii tworzonych w Rządowym Centrum Analiz, przygotowuje dokumentację na posiedzenia Zespołu Programowanie Prac Rządu
  • Wspiera kierownictwo departamentu w realizacji zadań o charakterze administracyjnym i sprawozdawczym
  • Zastępuje w razie nieobecności pracowników departamentu

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 1 roku w jednostkach sektora finansów publicznych
  • Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą tajne, wydane przez ABW lub SKW, lub zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • Znajomość na poziomie krajowym: systemu instytucjonalnego, procesu legislacyjnego, zagadnień związanych z oceną skutków regulacji
  • Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
  • Umiejętności: obsługi pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint), poszukiwania informacji w krajowych bazach danych
  • Kompetencje miękkie: organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, komunikacja, kreatywność, współpraca, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie z zakresu systemu elektronicznego obiegu dokumentów
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 oraz języka francuskiego na poziomie B1 lub języka rosyjskiego na poziomie B1
  • Wiedza dotycząca analizy danych i obsługi systemów informatycznych i programów, które usprawniają proces przekształcania danych w informacje


Pozostałe oferty pracy w firmie Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 09-06-2022
Wyświetleń: 67