Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Naczelnik wydziału

Firma: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie miejsce pracy: Warszawa

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Naczelnik wydziału
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 100306

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.


Pracownik wykonuje czynności o charakterze:


-      statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,


-      dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.


Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.


Praca na stanowisku wiąże się z nietypowymi godzinami pracy (w tym dyżury) oraz częstym reprezentowaniem urzędu na zewnątrz. 


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: https://www.gov.pl/web/premier/deklaracja-dostepnosci

Zakres zadań

  • Zarządza pracą interdyscyplinarnego zespołu pracowników, wykonujących skomplikowane i zróżnicowane zadanie. Kieruje pracą Wydziału.
  • Nadzoruje przygotowywanie propozycji zmian planów finansowych dysponentów części 16 – Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, części 23 – Członkostwo Rzeczypospolitej Polskiej w Unii Europejskiej oraz wystąpień do Ministerstwa Finansów z wnioskami o uruchomienie środków pochodzących z rezerw celowych i rezerwy ogólnej budżetu państwa.
  • Zarządza środkami budżetowymi w ramach ustalonego harmonogramu wydatków. Zapewnia obsługę systemu TREZOR w zakresie planowania i realizacji wydatków ze środków budżetowych.
  • Nadzoruje proces opracowywania projektu Wieloletniego Planu Finansowego Państwa, w zakresie budżetu dysponentów części 16 – Kancelaria Prezesa Rady Ministrów oraz części 23 – Członkostwo Rzeczypospolitej Polskiej w Unii Europejskiej oraz planuje i nadzoruje prace związane z projektem budżetu części 16 – Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, części 23 – Członkostwo Rzeczypospolitej Polskiej w Unii Europejskiej. Zarządza opracowywaniem zbiorczych informacji o projekcie budżetu.
  • Nadzoruje opracowanie kwartalnych informacji z przebiegu realizacji budżetu KPRM, w tym środków pochodzących z Unii Europejskiej na finansowanie projektów realizowanych w KPRM, umożliwiających kierownictwu zarządzanie i kontrolę działalności finansowej KPRM oraz proponuje wprowadzenie odpowiednich zmian w planie finansowym KPRM. Koordynuje zadania związane z realizacją budżetu KPRM, w tym informacji z realizacji wydatków pochodzących z Unii Europejskiej na finansowanie projektów realizowanych w KPRM.
  • Opiniuje projekty aktów prawnych w zakresie finansów publicznych, sprawozdawczości budżetowej, klasyfikacji budżetowej.
  • Nadzoruje i kontroluje prace Wydziału związane z udzielaniem wyjaśnień kontrolom i audytom zewnętrznym, w tym kontrolerom NIK w zakresie planowania i realizacji budżetu KPRM.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • Powyżej 5 lat doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych w obszarze finansów publicznych.
  • Znajomość przepisów prawa z zakresu: ustawy o finansach publicznych wraz z przepisami wykonawczymi, prowadzenia gospodarki finansowej jednostek budżetowych, agencji wykonawczych, państwowych osób prawnych, instytucji gospodarki budżetowej, unijnych i krajowych związanych z realizacją projektów finansowanych z udziałem środków z budżetu Unii Europejskiej, ustawy o rachunkowości i przepisów podatkowych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, znajomości organizacji i funkcjonowania administracji publicznej.
  • Posiadanie umiejętności w zakresie obsługi komputera i aplikacji biurowych (MsOffice: Word, Excel, PowerPoint, Outlook oraz Internet).
  • Posiadanie kompetencji miękkich: podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja (asertywność), zarządzanie ludźmi, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie z zakresu obsługi komputera w zakresie systemu TREZOR oraz systemu finansowego.
  • Przeszkolenie z zakresu finansów publicznych.
  • Znajomość przepisów prawa z zakresu ochrony danych osobowych.
  • Posiadanie kompetencji miękkich: myślenie analityczne, kreatywność, rzetelność, negocjowanie.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1.
  • Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w kierowaniu zespołem.


Pozostałe oferty pracy w firmie Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 09-06-2022
Wyświetleń: 66