Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Starszy inspektor

Firma: Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie miejsce pracy: Warszawa

Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie
Komendant Główny Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 100659

Warunki pracy

Komenda Główna PSP przy ul. Podchorążych 38 w Warszawie na terenie kompleksu administracyjno-koszarowego, teren chroniony. Urząd usytuowany w dwóch budynkach. Jeden z nich dostosowany jest do potrzeb osób niepełnosprawnych, drugi zawiera bariery architektoniczne: brak podjazdu, ruchomej platformy do transportu wózka, windy, pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Proponowana praca w budynku administracyjno-biurowym na parterze w przystosowanym obiekcie. Stanowiska pracy wyposażone w sprzęt komputerowy i telefony. Praca administracyjno-biurowa w systemie codziennym, powyżej 4 godzin dziennie przy komputerze.

Zakres zadań

  • Przyjmuje i rejestruje pisma, kieruje obiegiem pism adresowanych do dyrektora biura oraz jego zastępców. Segreguje i przedkłada do podpisu dokumenty w celu właściwego i terminowego załatwienia spraw,
  • Organizacyjno-technicznie zabezpiecza narady, odprawy, kolegium, uroczystości oraz inne wydarzenia okolicznościowe z udziałem Komendanta Głównego PSP, Szefa OCK i jego zastępców, przygotowuje w tym zakresie korespondencję, dokumentację, przekazuje do realizacji właściwym biurom i jednostkom organizacyjnym przyjęte ustalenia ze spotkań w celu właściwej realizacji zadań przez kierownictwo KG PSP,
  • Prowadzi terminarz spotkań, współpracuje w zakresie organizacji czasu pracy dyrektora Biura Komendanta Głównego i jego zastępców oraz kontroluje sprawy przez nich zlecone w celu terminowości ich załatwienia,
  • Gromadzi informacje teleadresowe o instytucjach i osobach, z którymi dyrektor Biura Komendanta Głównego i jego zastępcy pozostają w kontaktach w celu utrzymania właściwych relacji służbowych.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • Znajomość struktury organizacyjnej PSP i KG PSP
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Znajomość obsługi kancelaryjnej zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • Kompetencje miękkie (komunikatywność, wysoka kultura osobista)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Znajomość innego języka obcego na poziomie komunikatywnym


Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 13-06-2022
Wyświetleń: 69