kandydatów
Specjalista
Firma: Ministerstwo Infrastruktury w Warszawie miejsce pracy: Warszawa
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Ministerstwo zajmuje trzy budynki „A”, „B” i „C” o następujących uwarunkowaniach technicznych:
• węzeł sanitarny przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością w budynku ”B” (parter) oraz w budynku „A” (dostęp przy pomocy osób trzecich)
• wejście do budynków przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością
• szerokość drzwi i ciągi komunikacyjne w budynkach przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością
• windy dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością
• brak podjazdu dla osób z niepełnosprawnością na wysoki parter w budynku A, na którym usytuowana jest jedna z sal konferencyjnych
Inne warunki, dotyczące charakteru stanowiska pracy:
- praca przy komputerze oraz/lub przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner
- zagrożenie korupcją
Rekrutacja zdalna (cały proces, od aplikowania do rozmowy kwalifikacyjnej, jest prowadzony zdalnie, bez wychodzenia z domu)
Zakres zadań
- Prowadzi sprawy związane z finansami publicznymi, w szczególności: planuje budżet przeznaczony na realizację zadań Sekretariatu Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego (KRBRD) oraz prowadzi sprawy związane z jego realizacją i sprawozdawczością poprzez: przygotowywanie propozycji materiałów do projektu ustawy budżetowej, w tym w układzie zadaniowym; przygotowywanie propozycji materiałów do opracowywania Wieloletniego Planu Finansowego Państwa, wraz z celami i miernikami na cztery lata budżetowe, oraz jego aktualizacji w oparciu o obowiązującą ustawę budżetową, z uwzględnieniem prognozy na trzy kolejne lata; monitorowanie wydatkowania środków finansowych będących w dyspozycji Sekretariatu KRBRD ujętych w planie finansowym oraz przygotowywanie propozycji jego zmian i aktualizacji; przygotowywanie okresowych analiz, informacji i sprawozdań z wykonania budżetu państwa, w tym budżetu w układzie zadaniowym oraz materiałów związanych z rezerwami celowymi przeznaczonymi na finansowanie wydatków w ramach realizowanych projektów. Prowadzi obsługę finansowo-księgową Sekretariatu KRBRD, w tym prowadzi kontrole pod względem zgodności formalnej i finansowej w ramach projektów oraz zgodności budżetowej faktur, rachunków, umów, porozumień, aneksów, zamówień, zakupów itd., które wynikają z zadań Sekretariatu KRBRD; opracowuje i aktualizuje plany zamówień publicznych i zakupów na dany rok budżetowy w zakresie Sekretariatu KRBRD oraz nadzoruje terminowe przygotowanie i przeprowadzanie postępowań o udzielanie zamówień publicznych/zakupów Sekretariatu KRBRD, a także sporządza sprawozdania z realizacji ww. planów;
- Opracowuje lub bierze udział w opracowywaniu projektów odpowiedzi w zakresie spraw finansowych na: interpelacje, zapytania i wystąpienia poselskie, oświadczenia i wystąpienia senatorskie, dezyderaty, opinie i wystąpienia komisji parlamentarnych oraz wystąpienia posłów Parlamentu Europejskiego; wystąpienia Kancelarii Prezydenta, Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, Prezesa Najwyższej Izby Kontroli, ministrów i kierowników urzędów centralnych; wniosków, skarg i pytań obywateli oraz instytucji - we współpracy z właściwymi stanowiskami Sekretariatu KRBRD;
- Współpracuje z Departamentem Kontroli w szczególności w zakresie zadań dotyczących: kontroli zewnętrznych prowadzonych w Ministerstwie przez organy kontrolne dotyczących spraw wydatkowania środków finansowych przeznaczonych na realizację zadań w zakresie działania Sekretariatu KRBRD; audytu wewnętrznego, określonych ustawą o finansach publicznych;
- Opiniuje projekty aktów prawnych lub innych dokumentów rządowych w szczególności w obszarze spraw finansowych we współpracy z właściwymi stanowiskami komórki organizacyjnej;
- Przygotowuje i przeprowadza lub bierze udział w przygotowywaniu i przeprowadzaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych/zakupów Sekretariatu KRBRD, w tym przeprowadza rozeznania rynku, szacuje wartość zamówienia/zakupu, sporządza opisy przedmiotu zamówienia/zakupu, opracowuje projekty umów oraz uczestniczy w postępowaniach jako członek komisji przetargowej oraz kontroluje lub bierze udział w kontroli realizacji udzielonych zamówień publicznych/zakupów.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego pracy w obszarze finansowo-księgowym
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
- Znajomość przepisów z obszaru finansów publicznych
- Wiedza z zakresu planowania budżetu, w tym w układzie zadaniowym jednostek administracji publicznej
- Umiejętności analityczne
- Umiejętność organizacji pracy i zorientowanie na osiąganie celów
- Skuteczna komunikacja
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Pozostałe oferty pracy w firmie Ministerstwo Infrastruktury w Warszawie
Wyświetleń: 64