kandydatów
Główny specjalista
Firma: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie miejsce pracy: Warszawa
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Na stanowisku pracy występuj anietypowe godziny pracy ( w tym dyżury).
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
https://www.gov.pl/web/premier/deklaracja-dostepnosci
Zakres zadań
- Monitoruje przebieg prac nad projektami ustaw i ustawami na rządowym i parlamentarnym etapie prac legislacyjnych, w szczególności posiedzenia Sejmu i Senatu oraz komisji i podkomisji sejmowych i senackich, oraz sporządza w tym zakresie opinie, notatki i raporty.
- Analizuje projekty ustaw i ustawy na rządowym i parlamentarnym etapie prac legislacyjnych oraz zmiany w tych projektach i ustawach, w szczególności poprawki, oraz sporządza w tym zakresie opinie, notatki i raporty.
- Współprowadzi bazy danych zawierające informacje o przebiegu prac na rządowym i parlamentarnym etapie prac legislacyjnych.
- Identyfikuje potencjalne zagrożenia dla realizacji założeń projektów ustaw i ustaw na rządowym i parlamentarnym etapie prac legislacyjnych oraz sporządza w tym zakresie opinie, notatki i raporty.
- Analizuje przepisy regulujące rządowy i parlamentarny proces legislacyjny oraz sporządza w tym zakresie opinie, notatki i raporty.
- Współpracuje z komórkami organizacyjnymi KPRM w zakresie wymiany informacji, przedstawiania opinii, opracowań i innych dokumentów dotyczących prac legislacyjnych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe prawniczedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 2 lat w jednostkach sektora finansów publicznych
- Znajomość: przepisów prawa konstytucyjnego; przepisów regulujących rządowy proces legislacyjny; zasad techniki prawodawczej; zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej.
- Umiejętność zaawansowanej obsługi MS Office.
- Posiadanie kompetencji miękkich: organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, myślenie analityczne, orientacja na klienta/interesanta.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Aplikacja legislacyjna.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
Pozostałe oferty pracy w firmie Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Wyświetleń: 66