Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Główny specjalista

Firma: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie miejsce pracy: Warszawa

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 101383

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.


Pracownik wykonuje czynności o charakterze:


-      statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,


-      dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.


Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: https://www.gov.pl/web/premier/deklaracja-dostepnosci

Zakres zadań

  • Realizuje sprawy z zakresu zarządzania portfelem projektów realizowanych przez Ministra Cyfryzacji, w tym dokonuje wstępnej oceny, zarządza procesem definicji i rekomenduje uruchomienie realizacji projektów, buduje portfel (portfele) projektów oraz uzgadnia priorytety dla projektów znajdujących się w portfelu na podstawie i w odniesieniu do celów strategicznych w obszarze informatyzacji
  • Administruje merytorycznie systemem JIRA (konfiguracja systemu, zarządzanie dodatkami m.in. TEMPO, zakładanie kont, wsparcie merytoryczne wszystkich użytkowników, przeprowadzanie szkoleń użytkowników, obsługa HelpDesk systemu)
  • Uczestniczy w procesie przeglądów i aktualizacji metodyki zarządzania projektami
  • Sporządza strategiczne analizy dotyczące projektów, prowadzi okresowe przeglądy projektów
  • Wspiera merytorycznie projekty w zakresie praktycznych aspektów ich projektów, w tym: stosowania metodyki zarządzania projektami, harmonogramowania, identyfikacji ryzyk przy wykorzystaniu m.in. narzędzi do monitorowania
  • Przeprowadza szkolenia w zakresie metodyki i narzędzi informatycznych wykorzystywanych do zarządzania projektami z portfela projektów realizowanych przez Ministra Cyfryzacji
  • Wspiera integrację narzędzi informatycznych wykorzystywanych do zarządzania projektami z portfela projektów realizowanych przez Ministra Cyfryzacji
  • Współpracuje z Rządowym Biurem Monitorowania Projektów w zakresie sprawozdawczości projektowej, w celu cyklicznego sprawozdawania postępu prac w projektach strategicznych KPRM w obszarze Informatyzacji

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • Powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w zakresie zarządzania, nadzorowania, monitorowania lub realizacji projektów
  • Wiedza z zakresu: metodyk zarządzania projektami (np. PRINCE2), prawa krajowego i UE w zakresie funduszy europejskich, ustawy o finansach publicznych, zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
  • Umiejętności: zastosowania narzędzi informatycznych do zarządzania projektami (MS Project, JIRA, Confluence etc.)
  • Kompetencje miękkie: organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, komunikacja, współpraca, myślenie analityczne
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe



    Pozostałe oferty pracy w firmie Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz

    « Powrót do strony kategorii
    Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
    Poleć ofertę pracy
    Data dodania: 24-06-2022
    Wyświetleń: 73