Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Główny specjalista
Firma: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie miejsce pracy: Warszawa
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 101383
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: https://www.gov.pl/web/premier/deklaracja-dostepnosci
Zakres zadań
- Realizuje sprawy z zakresu zarządzania portfelem projektów realizowanych przez Ministra Cyfryzacji, w tym dokonuje wstępnej oceny, zarządza procesem definicji i rekomenduje uruchomienie realizacji projektów, buduje portfel (portfele) projektów oraz uzgadnia priorytety dla projektów znajdujących się w portfelu na podstawie i w odniesieniu do celów strategicznych w obszarze informatyzacji
- Administruje merytorycznie systemem JIRA (konfiguracja systemu, zarządzanie dodatkami m.in. TEMPO, zakładanie kont, wsparcie merytoryczne wszystkich użytkowników, przeprowadzanie szkoleń użytkowników, obsługa HelpDesk systemu)
- Uczestniczy w procesie przeglądów i aktualizacji metodyki zarządzania projektami
- Sporządza strategiczne analizy dotyczące projektów, prowadzi okresowe przeglądy projektów
- Wspiera merytorycznie projekty w zakresie praktycznych aspektów ich projektów, w tym: stosowania metodyki zarządzania projektami, harmonogramowania, identyfikacji ryzyk przy wykorzystaniu m.in. narzędzi do monitorowania
- Przeprowadza szkolenia w zakresie metodyki i narzędzi informatycznych wykorzystywanych do zarządzania projektami z portfela projektów realizowanych przez Ministra Cyfryzacji
- Wspiera integrację narzędzi informatycznych wykorzystywanych do zarządzania projektami z portfela projektów realizowanych przez Ministra Cyfryzacji
- Współpracuje z Rządowym Biurem Monitorowania Projektów w zakresie sprawozdawczości projektowej, w celu cyklicznego sprawozdawania postępu prac w projektach strategicznych KPRM w obszarze Informatyzacji
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- Powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w zakresie zarządzania, nadzorowania, monitorowania lub realizacji projektów
- Wiedza z zakresu: metodyk zarządzania projektami (np. PRINCE2), prawa krajowego i UE w zakresie funduszy europejskich, ustawy o finansach publicznych, zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
- Umiejętności: zastosowania narzędzi informatycznych do zarządzania projektami (MS Project, JIRA, Confluence etc.)
- Kompetencje miękkie: organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, komunikacja, współpraca, myślenie analityczne
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Praca Płock
Praca Główny specjalista
Praca mazowieckie
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Praca Warszawa
Praca Radom
Praca Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Pozostałe oferty pracy w firmie Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Data dodania: 24-06-2022
Wyświetleń: 73
Wyświetleń: 73