Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Główny specjalista
Firma: Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie miejsce pracy: Warszawa
Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 101620
Warunki pracy
- Praca administracyjno-biurowa.
- Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.
- Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
- Zagrożenie koprupcją.
- Obiekt przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 składa się z 3 budynków połączonych ze sobą funkcjonalnie, oznaczonych jako A, B i C. Bud. A i C są dostępne i dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych i posiadają: wejście do bud. na poziomie chodnika zewn., wejście do obiektu odbywa się bez żadnych barier; automatyczne drzwi wejściowe ułatwiające dostęp osobom niepełnosprawnym, które oznaczono kontrastowymi wzorami ułatwiającymi rozpoznanie ich przez osoby słabowidzące; na korytarzach posadzkę z wyraźnym, kontrastowym wzorem ułatwiającym rozpoznanie ciągów komunikacyjnych oraz okładzinę schodów z ryflowaniem każdego stopnia schodowego; oznakowanie bud. w sposób ułatwiający jego użytkowanie przez osoby słabowidzące oraz numerację pokoi dost. dla potrzeb osób słabowidzących; odpowiednią szerokość ciągów komunikacyjnych umożliwiającą poruszanie się osobom na wózku inwalidzkim, a także drzwi wew. o odpowiedniej szerokości; 2 windy, które są w pełni dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych i wyposażone m. in. w: szerokie wejścia, głosowy system powiadamiający o aktualnym przystanku, oznakowanie umożliwiające użytkowanie przez osoby niewidome i słabowidzące oraz platformę transportową, która umożliwia wjazd osobie na wózku inwalidzkim; łazienki dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Bud. B jest częściowo dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych: winda ułatwiająca poruszanie się, łazienka dost. dla osób niepełnosprawnych. Z uwagi na konstrukcję bud. utrudnione jest poruszanie się w nim osób niepełnosprawnych. Utrudniona jest komunikacja pomiędzy bud. B a bud. A i C, wynikająca z różnicy poziomów (czterostopniowy bieg schodowy).
Zakres zadań
- Wykonuje czynności związane z przeprowadzaniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w tym współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej. Bierze udział w pracach komisji przetargowych (funkcja sekretarza komisji przetargowej), przygotowuje projekty dokumentów postępowania, czuwa nad przestrzeganiem procedur oraz prawidłowością wykonywanych czynności.
- Kompletuje, porządkuje i właściwie przechowuje dokumentację związaną z postępowaniami o udzielenie zamówień publicznych, w tym współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, wypełniając przesłanki wynikające z przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz prowadzi ich rejestr.
- Przygotowuje dokumentację dotyczącą postepowań o udzielenie zamówień publicznych, w tym współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, do których nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych we współpracy z pracownikami komórek organizacyjnych Ministerstwa.
- Sporządza stanowiska (opinie) dotyczące formularzy i wniosków o udzielenie zamówienia publicznego, pod kątem zgodności z przepisami dotyczącymi zamówień publicznych, w tym zarządzenia Dyrektora Generalnego Ministerstwa w sprawie udzielania zamówień publicznych.
- Przygotowuje dane dotyczące udzielonych i procedowanych zamówień publicznych na potrzeby informacji dla różnych instytucji, sprawozdań, udzielanych odpowiedzi itp.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze zamówień publicznych
- znajomość przepisów Prawa zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do tej ustawy
- znajomość prawa europejskiego związanego z obszarem zamówień publicznych
- znajomość przepisów kodeksu cywilnego (w zakresie umów)
- znajomość przepisów Kodeks postępowania administracyjnego
- znajomość ustawy o finansach publicznych (szczególne zasady rachunkowości, planowania i sprawozdawczości obowiązujące w sektorze finansów publicznych)
- komunikatywność
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych
- rzetelność
- umiejętność współpracy
- umiejętność myślenia analitycznego
- umiejętność obsługi komputera: MS Office
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Praca Radom
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Praca Specjalista ds. Administracyjnych
Praca Płock
Praca Główny specjalista
Praca mazowieckie
Praca Warszawa
Praca Specjalista ds. zamówień publicznych Warszawa
Pozostałe oferty pracy w firmie Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
Data dodania: 29-06-2022
Wyświetleń: 65
Wyświetleń: 65