Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Główny specjalista

Firma: Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie miejsce pracy: Warszawa

Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 101620

Warunki pracy


  • Praca administracyjno-biurowa.

  • Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.

  • Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).

  • Zagrożenie koprupcją.

  • Obiekt przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 składa się z 3 budynków połączonych ze sobą funkcjonalnie, oznaczonych jako A, B i C. Bud. A i C są dostępne i dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych i posiadają: wejście do bud. na poziomie chodnika zewn., wejście do obiektu odbywa się bez żadnych barier; automatyczne drzwi wejściowe ułatwiające dostęp osobom niepełnosprawnym, które oznaczono kontrastowymi wzorami ułatwiającymi rozpoznanie ich przez osoby słabowidzące; na korytarzach posadzkę z wyraźnym, kontrastowym wzorem ułatwiającym rozpoznanie ciągów komunikacyjnych oraz okładzinę schodów z ryflowaniem każdego stopnia schodowego; oznakowanie bud. w sposób ułatwiający jego użytkowanie przez osoby słabowidzące oraz numerację pokoi dost. dla potrzeb osób słabowidzących; odpowiednią szerokość ciągów komunikacyjnych umożliwiającą poruszanie się osobom na wózku inwalidzkim, a także drzwi wew. o odpowiedniej szerokości; 2 windy, które są w pełni dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych i wyposażone m. in. w: szerokie wejścia, głosowy system powiadamiający o aktualnym przystanku, oznakowanie umożliwiające użytkowanie przez osoby niewidome i słabowidzące oraz platformę transportową, która umożliwia wjazd osobie na wózku inwalidzkim; łazienki dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Bud. B jest częściowo dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych: winda ułatwiająca poruszanie się, łazienka dost. dla osób niepełnosprawnych. Z uwagi na konstrukcję bud. utrudnione jest poruszanie się w nim osób niepełnosprawnych. Utrudniona jest komunikacja pomiędzy bud. B a bud. A i C, wynikająca z różnicy poziomów (czterostopniowy bieg schodowy).

Zakres zadań

  • ­­Wykonuje czynności związane z przeprowadzaniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w tym współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej. Bierze udział w pracach komisji przetargowych (funkcja sekretarza komisji przetargowej), przygotowuje projekty dokumentów postępowania, czuwa nad przestrzeganiem procedur oraz prawidłowością wykonywanych czynności.
  • ­Kompletuje, porządkuje i właściwie przechowuje dokumentację związaną z postępowaniami o udzielenie zamówień publicznych, w tym współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, wypełniając przesłanki wynikające z przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz prowadzi ich rejestr.
  • ­Przygotowuje dokumentację dotyczącą postepowań o udzielenie zamówień publicznych, w tym współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, do których nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych we współpracy z pracownikami komórek organizacyjnych Ministerstwa.
  • ­Sporządza stanowiska (opinie) dotyczące formularzy i wniosków o udzielenie zamówienia publicznego, pod kątem zgodności z przepisami dotyczącymi zamówień publicznych, w tym zarządzenia Dyrektora Generalnego Ministerstwa w sprawie udzielania zamówień publicznych.
  • ­Przygotowuje dane dotyczące udzielonych i procedowanych zamówień publicznych na potrzeby informacji dla różnych instytucji, sprawozdań, udzielanych odpowiedzi itp.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze zamówień publicznych
  • ­znajomość przepisów Prawa zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do tej ustawy
  • ­znajomość prawa europejskiego związanego z obszarem zamówień publicznych
  • ­znajomość przepisów kodeksu cywilnego (w zakresie umów)
  • ­znajomość przepisów Kodeks postępowania administracyjnego
  • ­znajomość ustawy o finansach publicznych (szczególne zasady rachunkowości, planowania i sprawozdawczości obowiązujące w sektorze finansów publicznych)
  • ­komunikatywność
  • ­umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych
  • ­rzetelność
  • ­umiejętność współpracy
  • ­umiejętność myślenia analitycznego
  • ­umiejętność obsługi komputera: MS Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe



    Pozostałe oferty pracy w firmie Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz

    « Powrót do strony kategorii
    Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
    Poleć ofertę pracy
    Data dodania: 29-06-2022
    Wyświetleń: 65