kandydatów
Główny specjalista
Firma: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie miejsce pracy: Warszawa
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Na stanowisku pracy występują krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
https://www.gov.pl/web/premier/deklaracja-dostepnosci
Zakres zadań
- Monitoruje i analizuje wybrane przedsięwzięcia, w tym programy i projekty strategiczne
- Przygotowuje analizy, opracowania, raporty, rekomendacje, prezentacje, zestawienia i notatki dotyczące przedsięwzięć portfela oraz wspiera Przewodniczącego Rady Monitorowania Portfela Projektów Strategicznych i Rady w zakresie identyfikacji nowych programów i projektów oraz priorytetyzacji programów i projektów
- Przygotowuje i opiniuje projekty aktów prawnych oraz innych dokumentów regulujących funkcjonowanie komitetów/ zespołów grup roboczych, a także odpowiada za przygotowywanie umów w ramach funkcjonowania Departamentu
- Współpracuje m.in. z podmiotami odpowiedzialnymi za planowanie strategiczne i monitoring strategiczny oraz podmiotami odpowiedzialnymi za wdrażanie kultury projektowej w celu tworzenia sprawnego systemu i mechanizmów zarządzania strategicznego i operacyjnego przedsięwzięciami w centralnej administracji rządowej
- Współpracuje przy organizacji szkoleń, wydarzeń, konferencji, spotkań
- Uczestniczy w pracach analitycznych Departamentu
- Wspiera Sekretarza Rady Monitorowania Portfela Projektów Strategicznych w zakresie organizacyjnym i prac merytorycznych związanych z przygotowaniem posiedzeń Rady, w tym organizacji zaplecza technicznego, przygotowania zaproszeń i materiałów na posiedzenie, sporządzenia protokołów posiedzeń oraz przepływu informacji do członków Rady
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe prawnicze
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- Powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
- Poświadczenie bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” lub wyrażenie zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej
- Wiedza z zakresu: funkcjonowania administracji publicznej (w tym służby cywilnej) tj. w szczególności ustawa o Radzie Ministrów, procesu legislacyjnego, analizy projektów, programów i portfeli
- Posiadanie kompetencji miękkich: komunikacja, negocjowanie, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, myślenie analityczne, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, orientacja na klienta/interesanta, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, wystąpienia publiczne
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Przeszkolenie z metodyki zarządzania projektami PRINCE2
- Znajomość języka angielskiego na poziomie A2
- Posiadanie wiedzy z zakresu: ustawy o zasadach prowadzenia polityki rozwoju; programów do zarządzania projektami (np. MS Project, P2Ware); współpracy w dużych grupach projektowych; aktualnej sytuacji politycznej, gospodarczej i społecznej w kraju, ze szczególnym uwzględnieniem inicjatyw realizowanych przez administrację rządową w ramach Strategii na Rzecz Odpowiedzialnego Rozwoju do roku 2020 (z perspektywą do 2030 r.)
Pozostałe oferty pracy w firmie Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Wyświetleń: 70