Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Główny specjalista

Firma: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie miejsce pracy: Warszawa

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:

Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 101763

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

 

Pracownik wykonuje czynności o charakterze:

 

- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,

 

- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.

 

Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej. 

 

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

 

Siedziba Kancelarii znajduje się w Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie.

 

Pracownik będzie wykonywał pracę w budynku mieszczącym się przy ul. Królewskiej 27. Budynek o czterech kondygnacjach naziemnych z windą, w większości dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich: wejście główne do budynku jest dostosowane dla osób z niepełnosprawnością ruchową i osób niewidzących lub słabowidzących, węzły sanitarne w przestrzeni ogólnodostępnej przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami ruchowymi, usytuowane na każdej kondygnacji budynku.

 

W budynku przy ul. Królewskiej 27 planowane są w najbliższym czasie prace budowlane, które spowodują wyłączenie z użytkowania holu A. Wejście do budynku dla osób poruszających się na wózkach jest utrudnione. Dostęp do Recepcji możliwy jest tylko przez wejście B przy pomocy mobilnych urządzeń tj. przenośnych szyn. W tym momencie nie ma możliwości wprowadzenia osób poruszających się na wózkach do sal konferencyjnych i pozostałych pomieszczeń w budynku przez hol A.

Zakres zadań

  • Realizuje sprawy z zakresu zarządzania portfelem projektów realizowanych przez Ministra Cyfryzacji, w tym dokonuje wstępnej oceny, zarządza procesem definicji i rekomenduje uruchomienie realizacji projektów, buduje portfel (portfele) projektów oraz uzgadnia priorytety dla projektów znajdujących się w portfelu na podstawie i w odniesieniu do celów strategicznych w obszarze informatyzacji.
  • Uczestniczy w procesie przeglądów i aktualizacji metodyki zarządzania projektami.
  • Sporządza strategiczne analizy dotyczące projektów, prowadzi okresowe przeglądy projektów.
  • Wspiera merytorycznie projekty w zakresie praktycznych aspektów ich realizacji, w tym: stosowania metodyki zarządzania projektami, harmonogramowania, identyfikacji ryzyk przy wykorzystaniu m.in. narzędzi do monitorowania.
  • Monitoruje status projektów należących do portfela projektów realizowanych w dziale Informatyzacja, w szczególności terminowość ich realizacji.
  • Opracowuje, aktualizuje i monitoruje wdrażanie wewnętrznych zarządzeń i innych dokumentów regulujących przygotowanie, uruchamianie, monitorowanie i zamykanie projektów z realizowanego w dziale Informatyzacja portfela projektów.
  • Monitoruje ryzyka w projektach należących do portfela projektów realizowanych w dziale Informatyzacja, w tym monitoruje rejestry ryzyka, dokonuje analizy informacji dotyczących ryzyka, w tym pozyskiwanie dodatkowych informacji w przypadku identyfikacji ryzyka niezgłoszonego lub nie w pełni udokumentowanego oraz przygotowuje rekomendacje w zakresie eskalacji ryzyka na poziom zarządzania członka kierownictwa Kancelarii, któremu podlega Departament.
  • Przygotowuje dokumentację w zakresie raportowania członkowi kierownictwa Kancelarii, któremu podlega Departament, realizacji kluczowych zadań operacyjnych komórek organizacyjnych, realizujących zadania z działu Informatyzacja.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 2 lat w zarządzaniu projektami

  • wiedza z zakresu: metodyk zarządzania projektami (np. PRINCE2), prawa krajowego i UE w zakresie funduszy europejskich, ustawy o finansach publicznych, zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej.
  • umiejętności: zastosowania narzędzi informatycznych do zarządzania projektami (MS Project, JIRA, Confluence etc.).
  • kompetencje miękkie: organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, komunikacja, współpraca, myślenie analityczne.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe



Pozostałe oferty pracy w firmie Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 03-07-2022
Wyświetleń: 67