kandydatów
Helpdesk Specialist
Firma: Jutro Medical Sp z o.o. miejsce pracy: Warszawa
Wyobraź sobie świat, w którym wykrywamy i leczymy choroby zanim staną się zagrożeniem dla zdrowia.
Jutro Medical to start-up z ponad setką ludzi na pokładzie z branży medyczno-technologicznej, który rewolucjonizuje oblicze polskiej opieki zdrowotnej.
Jutro Medical to również nowoczesna Przychodnia Podstawowej Opieki Zdrowotnej (POZ), w której Pacjenci, w ramach świadczeń Narodowego Funduszu Zdrowia, mogą odbyć wizytę lekarską oraz wykonać konieczne badania. Przychodnia jest dostępna dla wszystkich Pacjentów objętych państwowym ubezpieczeniem zdrowotnym, bez konieczności opłacania dodatkowych abonamentów.
Nasza modelowa Przychodnia Przyszłości mieści się na warszawskim Żoliborzu, przy ul. Powązkowskiej 44. Leczymy w niej tysiące pacjentów miesięcznie!
Wspierają nas Aniołowie Biznesu oraz najlepsze fundusze Venture Capital - Kogito Ventures, Market One Capital, Inovo Venture Partners oraz niemiecki fundusz Rheingau Founders. W poprzedniej rundzie inwestycyjnej pozyskaliśmy kwotę 27 mln złotych i wciąż mamy apetyt na więcej.
dobór, zakup i konfiguracja sprzętów (Windows, MacOS, Linux) dla nowych pracowników - w tym również techniczny onboarding odnośnie obsługiwania sprzętu, czy też używanych na co dzień w pracy aplikacji
prowadzenie inwentaryzacji sprzętu firmowego, w tym również dokumentacji, czy protokołów odbioru sprzętu
wsparcie techniczne dla pracowników, instalowanie dodatkowego software’u
zarządzanie call center i siecią voip - konfiguracja telefonów i baz yealink, stworzenie i rozwijanie kolejki oczekujących na połączenie, ale też dodawanie nowych kont do dzwonienia dla pracowników
proste zadania związane z siecią LAN w placówce i biurach - konfigurowanie sieci, rozwijanie jej, zapewnienie bezpieczeństwa, dobór urządzeń, dostawcy internetu
bieżące rozwiązywanie problemów zaistniałych w placówce, zgłaszanie problemów do zarządcy budynku
rozwijanie współprac z firmami zajmującymi się zaopatrywaniem placówek medycznych, pocztą polską, dostawcami sprzętu komputerowego
przynajmniej rok doświadczenia na podobnym stanowisku, najlepiej w startupie
podejście ownershipowe - przejmiesz kilka różnych tematów z działania firmy i zaopiekujesz się nimi w pełni
znajomość obsługi różnych systemów komputerowych (Windows, MacOS, Linux)
podstawowa znajomość dotycząca działania sieci LAN, VLAN
- studiujesz, lub ukończyłeś studia techniczne
- pracowałeś już w placówce medycznej
lubisz brać odpowiedzialność za duże projekty i entuzjastycznie podchodzisz do wyzwań, których jest u nas sporo, nie są Ci one straszne, nie traktujesz ich jak problem
mocno stawiasz na rozwój, a ambicję masz we krwi, co przekłada się na dużą chęć przyswajania nowej wiedzy
dbasz o szczegóły, a dokładność to Twoje drugie imię, bo czujesz satysfakcję, kiedy coś jest dobrze zrobione
zdajesz sobie sprawę, że jak to w start-upie, nie wszystko jest idealne i perfekcyjne, dużo się dzieje, ad-hock i ASAP nie są Ci straszne
masz w sobie głód przygody, potrafisz zapałać entuzjazmem do idei, zajawić się pomysłem
komunikacja i otwarty dialog są z Tobą na Ty, a oprócz tego lubisz jasny i precyzyjny przekaz
budzisz się rano i zastanawiasz się, jaki wpływ na świat ma Twoje życie i co w nim robisz
jesteś gotowy/a walczyć o poprawę jakości polskiej opieki zdrowotnej i chcesz nam pomóc ratować życie setek tysięcy osób oraz sprawiać, że nasi Pacjenci będą mogli cieszyć się lepszym zdrowiem
20 dni pełnopłatnej przerwy w świadczeniu usług
pełnopłatne urlopy chorobowe (100%)
konsultacje medyczne z pierwszej ręki :)
kulturę pracy opartą na otwartej komunikacji, ciągłym usprawnianiu współpracy w zespole, indywidualnym podejściu do rozwoju
no dress code policy i nieformalną atmosferę pracy
nielimitowany dostęp do platform edukacyjnych
liczne okazje do wspólnego spędzania czasu w ramach integracji zespołowych i ogólnofirmowych
Pozostałe oferty pracy w firmie Jutro Medical Sp z o.o.
Wyświetleń: 77