Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Główny specjalista

Firma: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie miejsce pracy: Warszawa

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 102033

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.


Pracownik wykonuje czynności o charakterze:


- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,


- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.


Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.


Praca na stanowisku wiąże się z nietypowymi godzinami pracy (w tym dyżury), częstym reprezentowaniem urzędu na zewnątrz oraz permanentną obsługą klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa).


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: https://www.gov.pl/web/premier/deklaracja-dostepnosci

Zakres zadań

  • Weryfikuje i opiniuje projekty planów finansowych na kolejny rok budżetowy, składanych do Kancelarii przez jednostki podległe i nadzorowane przez dysponentów części 16 i części 23 (państwowych osób prawnych, agencji wykonawczych, instytucji gospodarki budżetowych) oraz państwowych funduszy celowych
  • Opiniuje zmiany w planach finansowym jednostek podległych i nadzorowanych (państwowych osób prawnych, agencji wykonawczych, instytucji gospodarki budżetowych) oraz państwowych funduszy celowych
  • Przeprowadza kwartalne i półroczne analizy z realizacji planów finansowych jednostek podległych i nadzorowanych oraz dysponentów państwowych funduszy celowych
  • Weryfikuje i ocenia poprawność sprawozdań z wykonania planów finansowych (w tym sprawozdań budżetowych, w zakresie operacji finansowych, sprawozdań finansowych) jednostek podległych, nadzorowanych (państwowych osób prawnych, agencji wykonawczych, instytucji gospodarki budżetowych) oraz państwowych funduszy celowych. Weryfikuje w systemie TREZOR sprawozdania z wykonania planów finansowych jednostek podległych, nadzorowanych oraz państwowych funduszy celowych w układzie zadaniowym
  • Na bieżąco współpracuje z komórkami organizacyjnymi Kancelarii oraz jednostkami podległymi, nadzorowanymi i dysponentami państwowych funduszy celowych w celu zapewnienia właściwego planowania i wykonania dochodów 3 i wydatków oraz przychodów i kosztów oraz z Ministerstwem Finansów
  • Współpracuje przy sporządzaniu informacji dla potrzeb komisji sejmowych i senackich oraz rocznej informacji z realizacji planów finansowych przez jednostki podległe i nadzorowane oraz dysponentów państwowych funduszy celowych
  • Opiniuje projekty dokumentów rządowych, rozwiązań systemowych, dotyczących finansów publicznych, podatków i innych dziedzin prawa powiązanych z gospodarką finansową
  • Przygotowuje wyjaśnienia i odpowiedzi kontrolom i audytorom, w tym kontrolerom Najwyższej Izby Kontroli w zakresie planowania i wykonania planów finansowych przez jednostki podległe i nadzorowane oraz dysponentów państwowych funduszy celowych

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 3 lat w jednostkach sektora finansów publicznych
  • Znajomość przepisów prawa z zakresu: ustawy o finansach publicznych wraz z przepisami wykonawczymi; ustawy o rachunkowości i prowadzenia gospodarki finansowej jednostek sektora finansów publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.
  • Znajomość organizacji i funkcjonowania administracji publicznej.
  • Posiadanie umiejętności z zakresu obsługi komputera i aplikacji biurowych (MsOffice: Word, Excel, Outlook, Power Point oraz Internet).
  • Posiadanie kompetencji miękkich: podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja w tym asertywność, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Znajomość przepisów prawa z zakresu: ustawy o służbie cywilnej; ochrony danych osobowych.
  • Kompetencje miękkie: myślenie analityczne, rzetelność, negocjowanie.


Pozostałe oferty pracy w firmie Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 07-07-2022
Wyświetleń: 68