Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Specjalista

Firma: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie miejsce pracy: Warszawa

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 102154

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.


Pracownik wykonuje czynności o charakterze:


-        statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,


-        dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.


Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.


Na stanowisku pracy występują nietypowe godziny pracy (w tym dyżury), krajowe i zagraniczne wyjazdy służbowe oraz permanetna obsługa klientów zewnetrznych.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: https://www.gov.pl/web/premier/deklaracja-dostepnosci

Zakres zadań

  • opracowuje komunikaty prasowe
  • utrzymuje kontakt z dziennikarzami w związku z bieżącymi działaniami rządu i wydarzeniami medialnymi z udziałem Prezesa Rady Ministrów, członków Rady Ministrów lub kierownictwa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów
  • opracowuje i realizuje strategie długofalowych działań komunikacyjnych dot. działań Prezesa Rady Ministrów, Rady Ministrów lub Kancelarii Prezesa Rady Ministrów oraz proponuje i realizuje pomysły na działania okolicznościowe związane z aktywnością Prezesa Rady Ministrów
  • śledzi bieżące działania rządu, procesy legislacyjne oraz doniesienia medialne
  • współtworzy kalendarz wydarzeń z udziałem Prezesa Rady Ministrów oraz przedstawicieli rządu, a także informacyjnie i merytorycznie obsługuje wydarzenia z udziałem Prezesa Rady Ministrów
  • opracowuje materiały merytoryczne
  • śledzi najnowsze trendy, badania i dobre praktyki z zakresu komunikacji społecznej w Polsce i na świecie (w tym języku angielskim)

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w zakresie komunikacji społecznej, lub promocji, lub w obszarze obsługi administracyjnej, lub wyszukiwania i przetwarzania informacji, lub realizacji projektów, lub organizacji wydarzeń
  • Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą TAJNE, wydane przez ABW lub SKW, lub zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie B1
  • Posiadanie wiedzy z zakresu: aktualnej sytuacji politycznej, gospodarczej i społecznej, przepisów prawa i procesu legislacyjnego, zasad redagowania i korekty tekstów oraz zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
  • Posiadanie kompetencji miękkich: komunikacja, współpraca, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, kreatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2


Pozostałe oferty pracy w firmie Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 08-07-2022
Wyświetleń: 58