kandydatów
Specjalista
Firma: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie miejsce pracy: Warszawa
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Praca na stanowisku wiąże się z krajowymi lub zagranicznymi wyjazdami służbowymi oraz częstym reprezentowaniem urzędu na zewnątrz.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
https://www.gov.pl/web/premier/Informacja-o-dostepnosci-KPRM-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami
Zakres zadań
- Realizuje merytoryczną obsługę prac KRMC, w tym przeprowadza analizę formalną projektów skierowanych do KRMC, prowadzi proces ich uzgadniania, przygotowuje materiały na posiedzenia KRMC oraz ustalenia i protokoły z prac KRMC.
- Realizuje merytoryczną obsługę Ministra Cyfryzacji w ramach prac KRMC związanych z portfelem projektów informatycznych KRMC, w tym opiniuje założenia projektów, ich realizację oraz efekty.
- Realizuje działania w zakresie współpracy Ministra Cyfryzacji z podmiotami, którym powierzono realizację zadań w ramach programów regionalnych wykorzystujących Fundusze Europejskie oraz ich organami doradczo-opiniodawczymi.
- Realizuje działania w zakresie organizacyjno-technicznej obsługi prac KRMC, w tym odpowiada za prawidłową obsługę korespondencji wpływającej do KRMC, organizuje posiedzenia KRMC oraz przekazuje wskazanym podmiotom ustalenia i protokoły.
- Bierze udział w analizowaniu i opiniowaniu projektów aktów prawnych będących we właściwości Departamentu.
- Realizuje działania służące współpracy jednostek administracji centralnej z jednostkami samorządu terytorialnego w obszarze informatyzacji.
- Sporządza analizy i przygotowuje materiały dotyczące programów regionalnych wykorzystujących Fundusze Europejskie w obszarze związanym z informatyzacją.
- Prowadzi organizacyjno-techniczną obsługę prac wskazanych zespołów zadaniowych KRMC.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1.
- Znajomość zasad funkcjonowania funduszy unijnych związanych z wdrażaniem i realizacją programów krajowych; ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.
- Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym procedur administracyjnych i służby cywilnej.
- Umiejętność obsługi programów MS Word, MS Excel i MS PowerPoint.
- Posiadanie kompetencji miękkich: organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, myślenie analityczne.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w zakresie monitorowania projektów współfinansowanych z funduszy UE lub innych źródeł finansowania.
- Znajomość: zagadnień związanych z działaniami strategicznymi Państwa w obszarze informatyzacji; metodyk zarządzania projektami; zagadnień dotyczących funkcjonowania samorządowej administracji publicznej; zasad funkcjonowania funduszy unijnych związanych z wdrażaniem i realizacją programów regionalnych.
- Znajomość procesu wytwarzania oraz metodyk wytwórczych wykorzystywanych w budowaniu systemów informatycznych.
Pozostałe oferty pracy w firmie Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Wyświetleń: 63