kandydatów
Starszy specjalista
Firma: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie miejsce pracy: Warszawa
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Praca na stanowisku wiąże się z krajowymi lub zagranicznymi wyjazdami służbowymi oraz częstym reprezentowaniem urzędu na zewnątrz.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
https://www.gov.pl/web/premier/Informacja-o-dostepnosci-KPRM-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami
Zakres zadań
- Realizuje merytoryczną obsługę Ministra Cyfryzacji w ramach prac KRMC związanych z portfelem projektów informatycznych KRMC, w tym opiniuje założenia projektów, ich realizację oraz efekty.
- Monitoruje portfel projektów informatycznych KRMC, w tym realizację jego projektów oraz sporządza analizy portfela, m.in. dotyczące realizacji strategicznych kierunków rozwoju w obszarze informatyzacji.
- Bierze udział w sporządzaniu analiz i sprawozdań z działalności KRMC w zakresie projektów dokumentów rządowych związanych z informatyzacją (projektów legislacyjnych) i projektów informatycznych.
- Bierze udział w analizowaniu i opiniowaniu projektów aktów prawnych będących we właściwości Departamentu.
- Wspiera koordynację i realizuje działania w zakresie współpracy Ministra Cyfryzacji z podmiotami, którym powierzono realizację zadań w ramach programów regionalnych wykorzystujących Fundusze Europejskie oraz ich organami doradczo-opiniodawczymi.
- Koordynuje i realizuje działania w zakresie opracowania, rozwoju, utrzymania i administrowania wskazanych narzędzi informatycznych wspierających pracę KRMC.
- Sporządza analizy i przygotowuje materiały dotyczące programów regionalnych wykorzystujących Fundusze Europejskie w obszarze związanym z informatyzacją.
- Przygotowuje i udostępnia materiały związane z funkcjonowaniem KRMC.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- Powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego w zakresie prowadzenia analiz danych.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
- Znajomość: metodyk zarządzania projektami; zasad funkcjonowania funduszy unijnych; zagadnień związanych z działaniami strategicznymi Państwa w obszarze informatyzacji; ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.
- Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej.
- Umiejętność: obsługi programów MS Word, MS Excel i MS PowerPoint; analizy danych i sporządzania analiz.
- Posiadanie kompetencji miękkich: organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, myślenie analityczne.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych.
- Przeszkolenie w zakresie metodyk zarządzania projektami (posiadanie certyfikatu, np. PMP, PRINCE2).
- Znajomość procesu wytwarzania oraz metodyk wytwórczych wykorzystywanych w budowaniu systemów informatycznych.
Pozostałe oferty pracy w firmie Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Wyświetleń: 68