Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Główny specjalista

Firma: Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie miejsce pracy: Warszawa

Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 102572

Warunki pracy


  • Praca administracyjno-biurowa.

  • Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.

  • Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).

  • Obiekt przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 składa się z 3 budynków połączonych ze sobą funkcjonalnie, oznaczonych jako A, B i C. Bud. A i C są dostępne i dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych i posiadają: wejście do bud. na poziomie chodnika zewn., wejście do obiektu odbywa się bez żadnych barier; automatyczne drzwi wejściowe ułatwiające dostęp osobom niepełnosprawnym, które oznaczono kontrastowymi wzorami ułatwiającymi rozpoznanie ich przez osoby słabowidzące; na korytarzach posadzkę z wyraźnym, kontrastowym wzorem ułatwiającym rozpoznanie ciągów komunikacyjnych oraz okładzinę schodów z ryflowaniem każdego stopnia schodowego; oznakowanie bud. w sposób ułatwiający jego użytkowanie przez osoby słabowidzące oraz numerację pokoi dost. dla potrzeb osób słabowidzących; odpowiednią szerokość ciągów komunikacyjnych umożliwiającą poruszanie się osobom na wózku inwalidzkim, a także drzwi wew. o odpowiedniej szerokości; 2 windy, które są w pełni dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych i wyposażone m. in. w: szerokie wejścia, głosowy system powiadamiający o aktualnym przystanku, oznakowanie umożliwiające użytkowanie przez osoby niewidome i słabowidzące oraz platformę transportową, która umożliwia wjazd osobie na wózku inwalidzkim; łazienki dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Bud. B jest częściowo dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych: winda ułatwiająca poruszanie się, łazienka dost. dla osób niepełnosprawnych. Z uwagi na konstrukcję bud. utrudnione jest poruszanie się w nim osób niepełnosprawnych. Utrudniona jest komunikacja pomiędzy bud. B a bud. A i C, wynikająca z różnicy poziomów (czterostopniowy bieg schodowy).

Zakres zadań

  • ­­­Zarządza stroną internetową Ministerstwa oraz treścią publikowaną w Biuletynie Informacji Publicznej resortu, w tym w szczególności publikuje oraz aktualizuje na stronie MRIPS oraz BIP MRiPS treści, w tym określone w przepisach o dostępie do informacji publicznej oraz dba o przestrzeganie standardów efektywnej komunikacji z obywatelem poprzez stosowanie w publikowanych treściach i formularzach przystępnego języka.
  • ­­­Zamieszcza na stronie internetowej BIP Rządowego Centrum Legislacji projekty założeń, projekty ustaw oraz projekty aktów normatywnych, jak również wszelkie dokumenty dotyczące prac nad tymi projektami.
  • ­­­Prowadzi monitoring mediów, w tym w szczególności: monitoruje media, przygotowuje przeglądy prasy.
  • ­Zapewnia obsługę prasową oraz upowszechnia informację, w tym w szczególności: opracowuje i dystrybuuje informacje, udziela odpowiedzi na pytania dziennikarzy, przygotowuje teksty na stronę www ministerstwa.
  • ­Prowadzi sprawy organizacyjne Departamentu (sporządza zbiorcze informacje, statystyki, sprawozdania, analizy) oraz monitoruje działania witryny ministerstwa, zgłasza zakłócenia w jej ciągłości i problemy techniczne, udziela niezbędnej pomocy komórkom organizacyjnym przy korzystaniu i publikowaniu informacji na stronie.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w public relations, komunikacji społecznej, w mediach społecznościowych, w mediach lub w jednostkach sektora finansów publicznych
  • znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej
  • znajomość ustawy Prawo prasowe
  • wiedza z zakresu funkcjonowania administracji publicznej oraz zadań MRiPS
  • wiedza z zakresu public relations
  • umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
  • umiejętność współpracy
  • umiejętność przygotowania oraz redagowania informacji
  • komunikatywność
  • umiejętność obsługi komputera MS Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe



    Pozostałe oferty pracy w firmie Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz

    « Powrót do strony kategorii
    Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
    Poleć ofertę pracy
    Data dodania: 14-07-2022
    Wyświetleń: 60